Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Μονακό: Μαέστρος - Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Το Μονακό απέδειξε για ακόμα μία φορά πόσο δύσκολες είναι οι προσπεράσεις καθώς ο Χάμιλτον κατάφερε να κρατήσει στα δύο τρίτα του αγώνα τον Φερστάπεν πίσω του παρά το γεγονός ότι είχε τη μέση γόμα η οποία εμφάνισε νωρίς έντονη φθορά.

Σε έναν αγώνα χωρίς απρόοπτα το μεγαλύτερο μέρος της δράσης ήταν στους πρώτους γύρους όταν ο Λεκλέρκ που εκκινούσε από τη 15η θέση έκανε ένα εξαιρετικό προσπέρασα στη στροφή Rascasse πάνω στον Γκροσζάν όμως όταν προσπάθησε να το κάνει για δεύτερη φορά με αντίπαλο τον Χούλκενμπεργκ είχε μικρή επαφή με τις μπαριέρες. Αυτό πυροδότησε ένα ντόμινο που οδήγησε σε κλαταρισμα με τον Μονεγάσκο να μπαίνει ξανά στα pits. Ωστόσο, το μονοθέσιο είχε υποστεί εκτεταμένες βλάβες, κάτι που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη.

Τα θραύσματα έφεραν για λίγους γύρους το αυτοκίνητό ασφαλείας στην πίστα χωρίς αυτό να επηρεάσει ιδιαίτερα τη ροή του αγώνα.

Από εκεί και πέρα σε όλους τους γύρους οι διαφορές των τεσσάρων πρώτων αυξομειώνονταν χωρίς, όμως να αλλάξει η εικόνα, με τον Βρετανό να κατακτά ακόμα μία νίκη, τον Φέτελ να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και τον Μπότας στο τρίτο. Ο Φερστάπεν έπεσε στην τέταρτη θέση καθώς είχε δεχτεί ποινή 5 δευτερολέπτων για μη ασφαλή αποδέσμευση από το pit stop του.

Με αυτό το αποτέλεσμα έσπασε το σερί των 1-2 που είχαν οι Γερμανοί από την αρχή της σεζόν.

Στην πέμπτη θέση κατάφερε να βρεθεί ο Γκασλί, με τον Σάινθ να φέρνει τη McLaren στην έκτη. Ο Κβίατ τερμάτισε έβδομος με την έτερη Toro Rosso του Άλμπον στην όγδοη. Γκροσζάν και Ρικιάρντο έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.