![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/5/26/photon28901f77034.jpg?itok=qMEL6O_g)
Το Μονακό απέδειξε για ακόμα μία φορά πόσο δύσκολες είναι οι προσπεράσεις καθώς ο Χάμιλτον κατάφερε να κρατήσει στα δύο τρίτα του αγώνα τον Φερστάπεν πίσω του παρά το γεγονός ότι είχε τη μέση γόμα η οποία εμφάνισε νωρίς έντονη φθορά.
Σε έναν αγώνα χωρίς απρόοπτα το μεγαλύτερο μέρος της δράσης ήταν στους πρώτους γύρους όταν ο Λεκλέρκ που εκκινούσε από τη 15η θέση έκανε ένα εξαιρετικό προσπέρασα στη στροφή Rascasse πάνω στον Γκροσζάν όμως όταν προσπάθησε να το κάνει για δεύτερη φορά με αντίπαλο τον Χούλκενμπεργκ είχε μικρή επαφή με τις μπαριέρες. Αυτό πυροδότησε ένα ντόμινο που οδήγησε σε κλαταρισμα με τον Μονεγάσκο να μπαίνει ξανά στα pits. Ωστόσο, το μονοθέσιο είχε υποστεί εκτεταμένες βλάβες, κάτι που τον οδήγησε σε εγκατάλειψη.
Τα θραύσματα έφεραν για λίγους γύρους το αυτοκίνητό ασφαλείας στην πίστα χωρίς αυτό να επηρεάσει ιδιαίτερα τη ροή του αγώνα.
Από εκεί και πέρα σε όλους τους γύρους οι διαφορές των τεσσάρων πρώτων αυξομειώνονταν χωρίς, όμως να αλλάξει η εικόνα, με τον Βρετανό να κατακτά ακόμα μία νίκη, τον Φέτελ να ανεβαίνει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και τον Μπότας στο τρίτο. Ο Φερστάπεν έπεσε στην τέταρτη θέση καθώς είχε δεχτεί ποινή 5 δευτερολέπτων για μη ασφαλή αποδέσμευση από το pit stop του.
Με αυτό το αποτέλεσμα έσπασε το σερί των 1-2 που είχαν οι Γερμανοί από την αρχή της σεζόν.
Στην πέμπτη θέση κατάφερε να βρεθεί ο Γκασλί, με τον Σάινθ να φέρνει τη McLaren στην έκτη. Ο Κβίατ τερμάτισε έβδομος με την έτερη Toro Rosso του Άλμπον στην όγδοη. Γκροσζάν και Ρικιάρντο έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.