![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/5/27/photon25386f66615.jpg?itok=R4UbyoPW)
Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ο νικητής του έκτου αγώνα της σεζόν ο οποίος πραγματοποιήθηκε στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου του Μονακό αλλά ο Αυστραλός δεν είχε εύκολο έργο στο δρόμο του για το πρώτο σκαλί του βάθρου.
Στην αρχή τα πράγματα πήγαιναν πολύ καλά για τον οδηγό της Red Bull καθώς δεν είχε απειληθεί καθόλου παρά το γεγονός ότι η διαφορά του από τον Φέτελ δεν έδειχνε να μεγαλώνει.
Ωστόσο, στον 28ο γύρο αντιμετώπισε ένα προβλημε με το υβριδικό σύνολο το οποίο σταμάτησε να αποδίδει την ισχύ του ηλεκτρικού κινητήρα με αποτέλεσμα να σναγκαστεί να χρησιμοποιεί μονο τις 6 από τις 8 σχέσεις στο κιβώτιό του προκειμένου να εκμεταλλεύεται καλύτερα την ισχύ του θερμικού κινητήρα.
Αυτό δημιούργησε πρόβλημα στην ομάδα η οποία δεν μπορούσε να τον τραβήξει για δεύτερο pit-stop όπως ήταν προγραμματισμένο. Έτσι, αποφάσισαν να πάνε μέχρι τέλους έχοντας κατά νου ότι το μονοθέσιό τους απέδιδε σημαντικά καλύτερα από των υπολοίπων στη συγκεκριμένη πίστα και αφ’ ετέρου ότι οι προσεράσεις στο Μονακό είναι σχεδόν αδύνατες.
Βέβαια αυτό δε φαίνεται να απασχόλησε ιδιαίτερα τον Φερστάπεν ο οποίος λόγω του ότι ξεκινούσε από την τελευταία θέση άρχισε ήδη από τους πρώτους γύρους να προσπερνά τους πιο αργούς συνδυασμούς με αποτέλεσμα μέσα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα να βρεθεί στη δεκάδα.
Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι είχαμε μόλις τρεις εγκαταλείψεις και κανένα περιστατικό που να προκαλέσει την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας με μόνη εεξαίρεση τη σύγκρουση μεταξύ Λεκλέρκ και Χάρτλεϊ στην έξοδο του τούνελ λόγω προβλήματος στα φρένα του πρώτου. Η μόνη άλλη γκατάλειψη που σημειώθηκε ήταν εκείνη του Αλόνσο ο οποίος σταμάτησε το μονοθέσιό του στη St. Devote λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Σε γενικές γραμμές ήταν ένας αγώνας όπου οι διαφορές, ιδιαίτερα μεταξύ των πρώτων συνδυαασμών δεν άνοιγαν όμως κανένας δεν έδειχνε να έχει το κάτι παραπάνω που χρειαζόταν για να προσπεράσει.
Έτσι, στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τον Λιούις Χάμιλτον να συμπληρώνει το βάθρο. Πίσω τους στις θέσεις 4 και 5 τερμάτισαν οι Ραϊκόνεν και Μπότας ενώ εντύπωση προκάλεσε τόσο η έκτη θέση του Οκόν όσο και έβδομη θέση του Γκασλί. Χάλκενπεργκ, Φερστάπεν και Σάινθ έκλεισαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.