Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Μονακό: Ηρωική νίκη Ρικιάρντο

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν ο νικητής του έκτου αγώνα της σεζόν ο οποίος πραγματοποιήθηκε στους στενούς δρόμους του πριγκιπάτου του Μονακό αλλά ο Αυστραλός δεν είχε εύκολο έργο στο δρόμο του για το πρώτο σκαλί του βάθρου.

Στην αρχή τα πράγματα πήγαιναν πολύ καλά για τον οδηγό της Red Bull καθώς δεν είχε απειληθεί καθόλου παρά το γεγονός ότι η διαφορά του από τον Φέτελ δεν έδειχνε να μεγαλώνει.

Ωστόσο, στον 28ο γύρο αντιμετώπισε ένα προβλημε με το υβριδικό σύνολο το οποίο σταμάτησε να αποδίδει την ισχύ του ηλεκτρικού κινητήρα με αποτέλεσμα να σναγκαστεί να χρησιμοποιεί μονο τις 6 από τις 8 σχέσεις στο κιβώτιό του προκειμένου να εκμεταλλεύεται καλύτερα την ισχύ του θερμικού κινητήρα.

Αυτό δημιούργησε πρόβλημα στην ομάδα η οποία δεν μπορούσε να τον τραβήξει για δεύτερο pit-stop όπως ήταν προγραμματισμένο. Έτσι, αποφάσισαν να πάνε μέχρι τέλους έχοντας κατά νου ότι το μονοθέσιό τους απέδιδε σημαντικά καλύτερα από των υπολοίπων στη συγκεκριμένη πίστα και αφ’ ετέρου ότι οι προσεράσεις στο Μονακό είναι σχεδόν αδύνατες.

Βέβαια αυτό δε φαίνεται να απασχόλησε ιδιαίτερα τον Φερστάπεν ο οποίος λόγω του ότι ξεκινούσε από την τελευταία θέση άρχισε ήδη από τους πρώτους γύρους να προσπερνά τους πιο αργούς συνδυασμούς με αποτέλεσμα μέσα σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα να βρεθεί στη δεκάδα.

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι είχαμε μόλις τρεις εγκαταλείψεις και κανένα περιστατικό που να προκαλέσει την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας με μόνη εεξαίρεση τη σύγκρουση μεταξύ Λεκλέρκ και Χάρτλεϊ στην έξοδο του τούνελ λόγω προβλήματος στα φρένα του πρώτου. Η μόνη άλλη γκατάλειψη που σημειώθηκε ήταν εκείνη του Αλόνσο ο οποίος σταμάτησε το μονοθέσιό του στη St. Devote λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Σε γενικές γραμμές ήταν ένας αγώνας όπου οι διαφορές, ιδιαίτερα μεταξύ των πρώτων συνδυαασμών δεν άνοιγαν όμως κανένας δεν έδειχνε να έχει το κάτι παραπάνω που χρειαζόταν για να προσπεράσει.

Έτσι, στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τον Λιούις Χάμιλτον να συμπληρώνει το βάθρο. Πίσω τους στις θέσεις 4 και 5 τερμάτισαν οι Ραϊκόνεν και Μπότας ενώ εντύπωση προκάλεσε τόσο η έκτη θέση του Οκόν όσο και έβδομη θέση του Γκασλί. Χάλκενπεργκ, Φερστάπεν και Σάινθ έκλεισαν τη βαθμολογούμενη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.