Κατά πόσο είναι σύννομες οι πίσω ζάντες με τους τεχνικούς κανονισμούς και με το άρθρο 3.8 είχε προκύψει όταν η Mercedes συμμετείχε με αυτές τις ζάντες που εμφανίστηκαν στο Γκραν Πρι του Σπα, εξελίχθηκαν ακόμα περισσότερο σχεδιαστικά στο Γκραν Πρι της Σιγκαπούρης με συνέχεια αυτό των ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τον τεχνικό κανονισμό κάθε μέρος της ζάντας που μπορεί να επηρεάσει την αεροδυναμική απόδοση, πρέπει να παραμένει ακίνητο σε σχέση με τις αιωρούμενες μάζες.
Οι τεχνικοί της FIA ήλεγξαν τις ζάντες και διαπιστώθηκε, ότι είναι σύννομες με τους κανονισμούς.
Οπότε «ούτε γάτα, ούτε ζημιά».