![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/10/28/photon18850f45909.jpg?itok=6blxWx1T)
Ο Λιούις Χάμιλτον έδειξε την κυριαρχία της Mercedes στην πίστα Χερμάνος Ροντρίγκεζ του Μέξικο Σίτι.
Ο Βρετανός οδηγός ήταν ο ταχύτερος της πρώτης περιόδου δοκιμών, έχοντας τη μέση γόμα της Pirelli. Πίσω του βρέθηκαν οι δύο Ferrari με τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν, που όμως φορούσαν τη μαλακή γόμα, που είναι πιο γρήγορη ανά γύρο. Με απρόσμενα χαμηλές θερμοκρασίες ξεκίνησε η περίοδος των ελεύθερων δοκιμαστικών, ενώ όπως και στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ, αρκετοί οδηγοί είχαν στο μονοθέσιο τους το σύστημα halo. Από την αρχή ο Λιούις Χάμιλτον έδειξε τις διαθέσεις του, ρίχνοντας τον χρόνο και τον ομόσταυλό του Νίκο Ρόσμπεργκ από την κορυφή της κατάταξης. Παρά την προσπάθεια των υπολοίπων οδηγών, έχοντας τοποθετήσει τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα, δε μπορούσαν να σημειώσουν ταχύτερο χρόνο από αυτόν του Βρετανού. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι δύο Force India, παρά την τοποθέτηση της πολύ μαλακής γόμας δεν κατάφεραν να σημειώσουν τον 4ο και 5ο ταχύτερο χρόνο, με τους Σέρτζιο Πέρεζ και Νίκο Χούλκενμπεργκ. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Βάλτερι Μπότας (Williams), Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes), Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull), Φελίπε Μάσα (Williams) και Ντάνιλ Κβίατ (Toro Rosso). Δεν έλειψαν ασφαλώς και τα απρόοπτα και η κόκκινη σημαία, με τον Φελίπε Νασρ να καταστρέφει την εμπρός αεροτομή της Sauber, γεμίζοντας την πίστα με κομμάτια.