Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Μεξικού, ελεύθερα δοκιμαστικά (1ο σκέλος): Ταχύτερος ο Χάμιλτον

του Motori Reporter

Ο Λιούις Χάμιλτον έδειξε την κυριαρχία της Mercedes στην πίστα Χερμάνος Ροντρίγκεζ του Μέξικο Σίτι.

Ο Βρετανός οδηγός ήταν ο ταχύτερος της πρώτης περιόδου δοκιμών, έχοντας τη μέση γόμα της Pirelli. Πίσω του βρέθηκαν οι δύο Ferrari με τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν, που όμως φορούσαν τη μαλακή γόμα, που είναι πιο γρήγορη ανά γύρο. Με απρόσμενα χαμηλές θερμοκρασίες ξεκίνησε η περίοδος των ελεύθερων δοκιμαστικών, ενώ όπως και στο Γκραν Πρι των ΗΠΑ, αρκετοί οδηγοί είχαν στο μονοθέσιο τους το σύστημα halo. Από την αρχή ο Λιούις Χάμιλτον έδειξε τις διαθέσεις του, ρίχνοντας τον χρόνο και τον ομόσταυλό του Νίκο Ρόσμπεργκ από την κορυφή της κατάταξης. Παρά την προσπάθεια των υπολοίπων οδηγών, έχοντας τοποθετήσει τη μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα, δε μπορούσαν να σημειώσουν ταχύτερο χρόνο από αυτόν του Βρετανού. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι δύο Force India, παρά την τοποθέτηση της πολύ μαλακής γόμας δεν κατάφεραν να σημειώσουν τον 4ο και 5ο ταχύτερο χρόνο, με τους Σέρτζιο Πέρεζ και Νίκο Χούλκενμπεργκ. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Βάλτερι Μπότας (Williams), Νίκο Ρόσμπεργκ (Mercedes), Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull), Φελίπε Μάσα (Williams) και Ντάνιλ Κβίατ (Toro Rosso). Δεν έλειψαν ασφαλώς και τα απρόοπτα και η κόκκινη σημαία, με τον Φελίπε Νασρ να καταστρέφει την εμπρός αεροτομή της Sauber, γεμίζοντας την πίστα με κομμάτια.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.