![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/4/11/photon24835f64920.jpg?itok=62aNWGge)
Χωρίς ανάσα συνεχίζεται το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 και από την έρημο του Μπαχρέιν ο θίασος μεταφέρεται στην Κίνα (14-15 Απριλίου) και στην πίστα της Σαγκάης.
Είναι ο τρίτος γύρος του φετινού πρωταθλήματος και μετά από τις νίκες της Ferrari στους δύο πρώτους αγώνες το ενδιαφέρον αρχίζει να κορυφώνεται, αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα για τις όποιες προβλέψεις που έχουν να κάνουν με το πρωτάθλημα.
Το μήκος της πίστας που είναι σχεδιασμένη από τον Γερμανό Χέρμαν Τίλκε έχει μήκος 5.451 χλμ. διαθέτει τη μεγαλύτερη ευθεία 1.4 χλμ. (όσο το μήκος 11 γηπέδων ποδοσφαίρου) από οποιοδήποτε άλλο σιρκουί του πρωταθλήματος και περιλαμβάνει 16 στροφές, με ταχύτητα στο pit-lane 80 χλμ.
3.000 εργαζόμενοι επί 18 μήνες ξεπέρασαν τον εαυτόν τους για να ετοιμαστεί η πίστα που φιλοξενεί το Γκραν Πρι της Κίνας από το 2004.
Το ρεκόρ γύρου το κατέχει ο Μίκαελ Σουμάχερ από το 2004 όταν οδηγώντας για τη Ferrari σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:32.238.
Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ο Λιούς Χάμιλτον είναι αυτός που έχει σημειώσει τον ταχύτερο γύρο με Mercedes το 2017 και με χρόνο 1:31.678.
Η υψηλή υγρασία που στη βαριά μορφή φτάνει και το 90% είναι το κύριο χαρακτηριστικό του κινέζικου αγώνα, με την εξωτερική θερμοκρασία να κυμαίνεται μεταξύ 12-22 βαθμούς Κελσίου.
Για τον αγώνα της Κίνας η Pirelli θα έχει στη διάθεση των οδηγών τις εξής γόμες των ελαστικών P Zero.
Με άσπρα χαρακτηριστικά η μέση γόμα, με κίτρινα η μαλακή και μωβ η πολύ μαλακή.
13 σετ ελαστικών έχει στη διάθεσή του ο κάθε οδηγός και από τα 13 σετ επιλέγει τα 10 και με τις τρείς γόμες, δύο εκ των οποίων είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα.