Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Κίνας: Ραντεβού στην πίστα της Σαγκάης

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Χωρίς ανάσα συνεχίζεται το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 και από την έρημο του Μπαχρέιν ο θίασος μεταφέρεται στην Κίνα (14-15 Απριλίου) και στην πίστα της Σαγκάης.

Είναι ο τρίτος γύρος του φετινού πρωταθλήματος και μετά από τις νίκες της Ferrari στους δύο πρώτους αγώνες το ενδιαφέρον αρχίζει να κορυφώνεται, αν και είναι πολύ νωρίς ακόμα για τις όποιες προβλέψεις που έχουν να κάνουν με το πρωτάθλημα.

Το μήκος της πίστας που είναι σχεδιασμένη από τον Γερμανό Χέρμαν Τίλκε έχει μήκος 5.451 χλμ. διαθέτει τη μεγαλύτερη ευθεία 1.4 χλμ. (όσο το μήκος 11 γηπέδων ποδοσφαίρου) από οποιοδήποτε άλλο σιρκουί του πρωταθλήματος και περιλαμβάνει 16 στροφές, με ταχύτητα στο pit-lane 80 χλμ.

3.000 εργαζόμενοι επί 18 μήνες ξεπέρασαν τον εαυτόν τους για να ετοιμαστεί η πίστα που φιλοξενεί το Γκραν Πρι της Κίνας από το 2004.

Το ρεκόρ γύρου το κατέχει ο Μίκαελ Σουμάχερ από το 2004 όταν οδηγώντας για τη Ferrari σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 1:32.238.

Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά ο Λιούς Χάμιλτον είναι αυτός που έχει σημειώσει τον ταχύτερο γύρο με Mercedes το 2017 και με χρόνο 1:31.678.

Η υψηλή υγρασία που στη βαριά μορφή φτάνει και το 90% είναι το κύριο χαρακτηριστικό του κινέζικου αγώνα, με την εξωτερική θερμοκρασία να κυμαίνεται μεταξύ 12-22 βαθμούς Κελσίου.

Για τον αγώνα της Κίνας η Pirelli θα έχει στη διάθεση των οδηγών τις εξής γόμες των ελαστικών P Zero.

Με άσπρα χαρακτηριστικά η μέση γόμα, με κίτρινα η μαλακή και μωβ η πολύ μαλακή.

13 σετ ελαστικών έχει στη διάθεσή του ο κάθε οδηγός και από τα 13 σετ επιλέγει τα 10 και με τις τρείς γόμες, δύο εκ των οποίων είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.