![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/4/12/photon28504f75720.jpg?itok=rH_XOe0d)
Μπορεί στο FP1 η Ferrari να κυριάρχησε με εμφατικό τρόπο όμως στο FP2 οι διαφορές μεταξύ των πρωτοπόρων ελαχιστοποιήθηκαν και η Mercedes κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση με τον Βάλτερι Μπότας.
Η διαφορά μεταξύ τους ήταν μόλις 0.027 δευτερόλεπτα με τον Φινλανδό να καταφέρνει να βρεθεί στην πρώτη θέση χάρη στο εξαιρετικό πέρασμά του από το δεύτερο sector της πίστας στο οποίο ήταν περίπου δύο δέκατα ταχύτερος του Φέτελ.
Στην τρίτη θέση ανέβηκε ο Φερστάπεν σε μια ασυνήθιστη κατανομή τω τριών πρώτων θέσεων ανάμεσα στις τρεις ισχυρότερες ομάδες. Λιούς Χάμιλτον, Σαρλ Λεκλέρκ και Πιερ Γκασλί κατετάγησαν στις θέσεις 4, 7 και 10, αντίστοιχα.
Σε αντίθεση με το FP1 όπου με εξαίρεση τον Ρικιάρντο τα υπόλοιπα μονοθέσια με κινητήρα Renault δεν τα είχαν πάει καλά, στο FP2 πέτυχαν να μπουν και τα τέσσερα στην πρώτη δεκάδα. Συγκεκριμένα ο Χούλκενμπεργκ ανέβηκε μέχρι την 5η θέση και ο Ρικιάρντο μέχρι την 9η για λογαριασμό της εργοστασιακής ομάδας ενώ ο Σάινθ βρέθηκε στην 6η θέση και ο Νόρις στην 8η για λογαριασμό της Mclaren.