![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/6/7/photon29039f77493.jpg?itok=9wJhCO4W)
Το Γκραν Πρι του Καναδά ξεκίνησε με την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, στην οποία βασικός πρωταγωνιστής ήταν η έντονη παρουσία σκόνης, κάτι που έκανε τα μονοθέσια να γλιστράνε και να μην μπορούν να πιέσουν.
Το βασικότερο απρόοπτο που προέκυψε από τη σκόνη είναι ότι ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι είχε τετ α κε στο chicane που αποτελείται από τις στροφές 8 και 9 και κατέληξε στην έξοδο της στροφής, περίπου μισή ώρα πριν το τέλος της διαδικασίας. Μέχρι οι άνθρωποι της πίστας να απομακρύνουν το μονοθέσιο επιβλήθηκε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, όμως στη συνέχεια οοι δοκιμές εξελίχτηκαν κανονικά.
Στοιχείο που εντυπωσίασε ήταν η πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση των Mercedes σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες ομάδες, με μοναδική παραφωνία κάποια προβλήματα καύσης που αντιμετώπισε ο Μπότας προς το τέλος. Να αναφέρουμε εδώ ότι τα “ασημί βέλη” στον Καναδά φέρανε αναβάθμιση γιαα τον κινητήρα η οποία αυξάνει την ιπποδύναμή του.
Στην κορυφή των χρόνων βρέθηκε ο Χάμιλτον με χρόνο 1:12.767 με τον Μπότας να ακολουθεί έχοντας κάνει χρόνο 1:12.914. Οι οδηγοί της Mercedes ήταν οι μοναδικοί που κινήθηκαν στο 1:12 αφού ο τρίτος Λεκλέρκ δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από το 1:13.720. Πίσω από τον Λεκλέρκ και μπροστά από την έτερη Ferrari του Φέτελ βρέθηκε ο Φερστάπεν.
Από το midfield ο Ραϊκόνεν ξεχώρισε με την έκτη θέση ακολουθούμενος από τον Σάινθ και τον Ρικιάρντο. Πέρεθ και Μάγκνουσεν συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.