Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Καναδά - FP1: Σε άλλη κατηγορία οι Mercedes

του Σωτήριου Χάλλα

Το Γκραν Πρι του Καναδά ξεκίνησε με την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών, στην οποία βασικός πρωταγωνιστής ήταν η έντονη παρουσία σκόνης, κάτι που έκανε τα μονοθέσια να γλιστράνε και να μην μπορούν να πιέσουν.

Το βασικότερο απρόοπτο που προέκυψε από τη σκόνη είναι ότι ο Αντόνιο Τζιοβινάτσι είχε τετ α κε στο chicane που αποτελείται από τις στροφές 8 και 9 και κατέληξε στην έξοδο της στροφής, περίπου μισή ώρα πριν το τέλος της διαδικασίας. Μέχρι οι άνθρωποι της πίστας να απομακρύνουν το μονοθέσιο επιβλήθηκε καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, όμως στη συνέχεια οοι δοκιμές εξελίχτηκαν κανονικά.

Στοιχείο που εντυπωσίασε ήταν η πολύ μεγάλη διαφορά στην απόδοση των Mercedes σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες ομάδες, με μοναδική παραφωνία κάποια προβλήματα καύσης που αντιμετώπισε ο Μπότας προς το τέλος. Να αναφέρουμε εδώ ότι τα “ασημί βέλη” στον Καναδά φέρανε αναβάθμιση γιαα τον κινητήρα η οποία αυξάνει την ιπποδύναμή του.

Στην κορυφή των χρόνων βρέθηκε ο Χάμιλτον με χρόνο 1:12.767 με τον Μπότας να ακολουθεί έχοντας κάνει χρόνο 1:12.914. Οι οδηγοί της Mercedes ήταν οι μοναδικοί που κινήθηκαν στο 1:12 αφού ο τρίτος Λεκλέρκ δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από το 1:13.720. Πίσω από τον Λεκλέρκ και μπροστά από την έτερη Ferrari του Φέτελ βρέθηκε ο Φερστάπεν.

Από το midfield ο Ραϊκόνεν ξεχώρισε με την έκτη θέση ακολουθούμενος από τον Σάινθ και τον Ρικιάρντο. Πέρεθ και Μάγκνουσεν συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.