![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/6/8/photon25535f66979.jpg?itok=DF1VpErg)
Σύμφωνα με τους κανονισμούς του 2018 ο κάθε οδηγός πρέπει να αρκεστεί όλη τη χρονιά σε μόλις τρεις κινητήριες μονάδες το οποίο σημαίνει ότι η κάθε μονάδα πρέπει κατά μέσο όρο να αντέξει τρεις αγώνες.
Το Γραν Πρι του Καναδά αποτελεί τον έβδομο αγώνα για το πρωτάθλημα του 2018 όμως επειδή είναι μια πίστα που καταπονεί τον κινητήρα η Mercedes είχε σχεδιάσει να φέρει εδώ τη δεύτερη υβριδική μηχανή της τόσο για την εργοστασιακή ομάδα όσο και για τις πελατειακές και να χρησιμοποιήσει τον πρώτο κινητήρα ξανά στην Ουγγαρία όπου οι ανάγκες σε ισχύ είναι μειωμένες.
Ωστόσο τα σχέδιά της ανατράπηκαν αφού την τελευταία στιγμή διαπιστώθηκε ένα πρόβλημα το οποίο θα είχε επίδραση στην αξιοπιστία του κινητήρα με συνέπεια η χρήση της δεύτερης υβριδικής μηχανής να αναβληθεί για τον επόμενο αγώνα.
Αυτό δημιουργεί ανησυχίες στον Χάμιλτον καθώς θεωρεί ότι από τη μία η διαθέσιμη ισχύς θα είναι περιορισμένη λόγω του ότι το υβριδικό σύνολο έχει “γράψει” αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα και ότι από την άλλη η χρήση του καταπονημένου κινητήρα στην πίστα του Καναδά αυξάνει την πιθανότητα εγκατάλειψης.
Έτσι, ενώ μέχρι πρότινος η Mercedes θεωρούνταν ότι θα έχει προβάδισμα στην πίστα Gilles Villeneuve τώρα ο Βρετανός θεωρεί ότι οι Ferrari θα έχουν το προβάδισμα ειδικά αν η αλλαγή σχεδίων της Mercedes συνδυαστεί με την εισαγωγή αναβαθμίσεων από μέρους της ιταλικής ομάδας.
Για να δούμε, θα επιβεβαιωθεί ο Χάμιλτον στην πίστα ή παίζει παιχνίδια ψυχολογίας όπως έχει κάνει και στο παρελθόν;