Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Καναδά: Ανήσυχος ο Χάμιλτον, χρίζει φαβορί τη Ferrari

του Σωτήριου Χάλλα

Σύμφωνα με τους κανονισμούς του 2018 ο κάθε οδηγός πρέπει να αρκεστεί όλη τη χρονιά σε μόλις τρεις κινητήριες μονάδες το οποίο σημαίνει ότι η κάθε μονάδα πρέπει κατά μέσο όρο να αντέξει τρεις αγώνες.

Το Γραν Πρι του Καναδά αποτελεί τον έβδομο αγώνα για το πρωτάθλημα του 2018 όμως επειδή είναι μια πίστα που καταπονεί τον κινητήρα η Mercedes είχε σχεδιάσει να φέρει εδώ τη δεύτερη υβριδική μηχανή της τόσο για την εργοστασιακή ομάδα όσο και για τις πελατειακές και να χρησιμοποιήσει τον πρώτο κινητήρα ξανά στην Ουγγαρία όπου οι ανάγκες σε ισχύ είναι μειωμένες.

Ωστόσο τα σχέδιά της ανατράπηκαν αφού την τελευταία στιγμή διαπιστώθηκε ένα πρόβλημα το οποίο θα είχε επίδραση στην αξιοπιστία του κινητήρα με συνέπεια η χρήση της δεύτερης υβριδικής μηχανής να αναβληθεί για τον επόμενο αγώνα.

Αυτό δημιουργεί ανησυχίες στον Χάμιλτον καθώς θεωρεί ότι από τη μία η διαθέσιμη ισχύς θα είναι περιορισμένη λόγω του ότι το υβριδικό σύνολο έχει “γράψει” αρκετά αγωνιστικά χιλιόμετρα και ότι από την άλλη η χρήση του καταπονημένου κινητήρα στην πίστα του Καναδά αυξάνει την πιθανότητα εγκατάλειψης.

Έτσι, ενώ μέχρι πρότινος η Mercedes θεωρούνταν ότι θα έχει προβάδισμα στην πίστα Gilles Villeneuve τώρα ο Βρετανός θεωρεί ότι οι Ferrari θα έχουν το προβάδισμα ειδικά αν η αλλαγή σχεδίων της Mercedes συνδυαστεί με την εισαγωγή αναβαθμίσεων από μέρους της ιταλικής ομάδας.

Για να δούμε, θα επιβεβαιωθεί ο Χάμιλτον στην πίστα ή παίζει παιχνίδια ψυχολογίας όπως έχει κάνει και στο παρελθόν;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.