Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιταλίας-Μόντσα: Ο Χάμιλτον γράφει την καινούργια ιστορία

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Το να κερδίζεις τη Ferrari μέσα στο «σπίτι» της, στην πίστα της Μόντσα, η νίκη είναι διπλή για την ομάδα που την κέρδισε, και η ήττα διπλή για τη Ferrari, μπροστά στα μάτια των χιλιάδων πιστών της, στους tifosi.

Και δεν είναι μόνο ότι δεν κέρδισε η Ferrari, τη στιγμή που η πρώτη γραμμή της εκκίνησης  ήταν “tutto rosso” με Κίμι και Φέτελ, έρχονται και οι δηλώσεις του Τότο Βολφ που ανεβάζουν ακόμα περισσότερο την ένταση, και όχι άδικα.

Ο Βολφ ήταν πολύ σαφής λέγοντας «κέρδισε η Mercedes χωρίς να έχει το ταχύτερο μονοθέσιο, ενώ οι βαθμοί για το πρωτάθλημα υπολογίζονται την Κυριακή και όχι το Σάββατο».

Και αυτό το σχόλιο το έκανε για τον τρόπο που η Ferrari πανηγύρισε το 1-2 στην εκκίνηση, που στον αγώνα τα έκανε όμως θάλασσα.

Στους αγώνες όμως αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα.

Αυτό κοιτάνε οι τεχνοκράτες, όλα τα άλλα οι ρομαντικοί, που όμως σε σπορ, όπως η Formula 1 με τζίρο πολλών πολλών εκατομμυρίων, οι ρομαντισμοί δεν έχουν πλέον θέση.

Ο Χάμιλτον λοιπόν σημείωσε την 5η νίκη στη Μόντσα (2012, 2014, 2015, 2017, 2018) , ισοφαρίζοντας το ρεκόρ του Μίκαελ Σουμάχερ (1996, 1998, 2000, 2003, 2006) και επειδή η καριέρα του δεν έχει ακόμα τελειώσει, θεωρείται σίγουρο ότι θα καθίσει αυτός στο θώκο του πολυνίκη στην πίστα της Μόντσα.

Βέβαια στους αγώνες τίποτα δεν είναι σίγουρο. Και αυτή είναι η μαγεία τους.

Όπως δεν σημαίνουν τίποτα οι 30 βαθμοί διαφορά του Χάμιλτον με τον Φέτελ, καθώς απομένουν άλλοι 7 αγώνες και όλα είναι ανοικτά.

Να δούμε λοιπόν εάν η δήλωση του Αριβαμπένε, αγωνιστικού διευθυντή της Ferrari, που σχολίασε οτι «απομένουν 7 Γκραν Πρι, δεν θα χαριστούμε σε κανένα» θα έχει τη σωστή ερμηνεία στα Γκραν Πρι που ακολουθούν.  

Πάντως μέχρι στιγμής η Mercedes με τις στρατηγικές που εφαρμόζει και λειτουργώντας ως ομάδα, δείχνει να έχει τον πρώτο λόγο.

Αλλά μην ξεχνάμε αγώνες σημαίνουν ανατροπές μέχρι το τέλος.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.