Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ισπανίας: Ολική επαναφορά για Χάμιλτον και Mercedes

του Σωτήριου Χάλλα

Η Formula 1 πήγε στη Βαρκελώνη για τον 5ο αγώνα της χρονιάς από τους 21 που είναι προγραμματισμένοι για φέτος στον οποίο η Mercedes επανήλθε στην κορυφή με εμφατικό τρόπο αφού κατάφερε να κάνει το 1-2 για πρώτη φορά φέτος.

Στην εκκίνηση όλα φάνηκαν να κυλούν ομαλά με τον Φέτελ να καταφέρνει να περάσει τον Μπότας και να παίρνει τη δεύτερη θέση πίσω μόνο από τον Χάμιλτον. Ωστόσο στην 3η στροφή ο Γκροζάν έχασε τον έλεγχο της Haas η οποία έκανε ένα μεγαλειώδες τετακέ το οποίο είχε ως συνέπεια να πέσουν επάνω του οι Χάλκενμπεργκ και Γκασλί.

Η σύγκρουση των τριών μονοθεσίων είχε ως αποτέλεσμα να βγει αμέσως το αυτοκίνητο ασφαλείας καθώς στην πίστα υπήρχαν τα τρία ακινητοποιημένα μονοθέσια αλλά και πάρα πολλά θράυσματα.

Μετά από 6 γύρους το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε και πάλι στα pits και ενώ περιμέναμε να δούμε μάχη μεταξύ των δύο πρωτοπόρων του πρωταθλήματος για την κορυφή της κατάταξης είδαμε τον Χάμιλτον να απομακρύνεται με αρκετή ευκολία και τον Φέτελ να παλεύει να κρατηθεί μπροστά από τον Μπότας σε μία μάχη που δεν έγινε ποτέ ιδιαίτερα έντονη αλλά κράτησε αρκετούς γύρους.

Βλέποντας αυτό η Ferrari θέλησε να βοηθήσει τον οδηγό της και έτσι τον έβαλε για την πρώτη αλλαγή ελαστικών μόλις στον 17ο γύρο. Θέλοντας να αντιδράσει η Mercedes είπε στον Μπότας να πιέσει όμως μια καθυστέρηση κατά την αλλαγή ελαστικών έβγαλε τον Φινλανδό τόσο πίσω από τον Φέτελ όσο και πίσω από τον Μάγκνουσεν. Ο Μπότας πέρασε τον Μάγκνουσεν γρήγορα και βρεθήκαμε πάλι να παρακολουθούμε το ίδιο έργο.

Από εκεί και πέρα το μόνο γεγονός που δημιούργησε κάποια αναστάτωση ήταν η εγκατάλειψη του Οκόν η οποία έφερε την επιβολή εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και μια μικρή επαφή του Φερστάπεν, που είχε βρεθεί στην 3η θέση, με τον Σιρότκιν από την οποία ο οδηγός των “ταύρων” έχασε ένα μικρό κομμάτι από την εμπρός αεροτομή του.

Λίγο πιο πριν η Ferrari είχε χάσει τον Ραϊκόνεν από τεχνικό πρόβλημα και είχε καλέσει τον Φέτελ για 2η αλλαγή ελαστικών την ώρα που όλοι οι πρωτοπόροι πήγαιναν για τακτική 1 pit stop. Το αποτέλεσμα ήταν ο Γερμανός να βρεθεί πίσω από τον Φερστάπεν τον οποίο κυνηγούσε για πολλούς γύρους χωρίς να καταφέρει ποτέ να τον προσπεράσει.

Στις πιο πίσω θέσεις αυτός που εντυπωσίασε ήταν ο Λεκλέρκ ο οποίος αμύνθηκε αρκετές φορές σε επιθέσεις που δέχτηκε από τους Σάινθ, Αλόνσο και Πέρεζ. Μπορεί τελικά να έχασε και από τους τρεις όμως ο τρόπος που αγωνίστηκε ήταν από τα highlights του αγώνα.

Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε τον Χάμιλτον να πανηγυρίζει την 74η νίκη της καριέρας του με τον Μπότας στο 2ο σκαλί του βάθρου και τον Φερστάπεν στο 3ο την ώρα που ο Χάρτλεϊ εγκατέλειπε ακριβώς μετά τη γραμμή τερματισμού.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.