![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/5/11/photon25183f66036.jpg?itok=Jnu20G4t)
Τα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά του φετινού ισπανικού Γκραν Πρι χαρακτηρίστηκαν από τις πάρα πολλές εξόδους και τετακέ σε διάφορα σημεία της πίστας, ιδιαίτερα στη στροφή 4, οι οποίες προκάλεσαν την εμφάνιση του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας παραπάνω από μία φορές.
Οι οδηγοί που σημείωσαν έξοδο ή είχαν τετακέ ήταν οι Ρικιάρντο, Μπότας, Φέτελ, Έρικσον, Χάρτλεϊ, Γκροζάν, Κούμπιτσα και Στρολ με τον Ρικιάρντο να τραυματίζει το εμπρός αριστερό μέρος του μονοθεσίου του.
Να σημειώσουμε ότι αυτή η εμφάνιση του Κούμπιτσα ήταν η πρώτη του Πολωνού από τον αγώνα του Αμπού Ντάμπι το 2010.
Ταχύτερος στο FP1 ήταν ο Βάλτερι Μπότας και πίσω του βρέθηκε ο team mate του, Λιούις Χάμιλτον, κλειδώνοντας το 1-2 για τη Mercedes ωστόσο η διαφορά μεταξύ των δύο οδηγών έφτασε τα 0.849 δευτερόλεπτα. Πίσω τους βρέθηκε ο Φέτελ με 1 δέκατο διαφορά από τον Χάμιλτον.
Ο Μπότας είχε καταφέρει να βρεθεί στην κορυφή των χρόνων και στο Γκραν Πρι του Αζερμπαϊτζάν.
Δείτε στον πίνακα που ακολουθεί τα αναλυτικά αποτελέσματα του FP1.