Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ισπανίας - FP3: Πήρε τη σκυτάλη ο Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών που άνοιξε την αγωνιστική δράση του Σαββάτου ο πρωταγωνιστής ήταν οι χαμηλές θερμοκρασίες οι οποίες είχαν ως αποτέλεσμα την ύπαρξη μεγαλύτερων και μικρότερων εξόδων.

Ο πρώτος που είχε έξοδο ήταν ο Φέτελ, όμως ο Γερμανός ήταν τυχερός καθώς έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του λίγο πριν την είσοδο των pits, σε σημείο με άσφαλτο, οπότε άλλαξε ελαστικά και συνέχισε.

Την ίδια τύχη δεν είχε ο Μπότας ο οποίος 20 λεπτά μετά την έναρξη της διαδικασίας έκανε τετ α κε και βγήκε στην αμμοπαγίδα όπου και κόλλησε. Ως αποτέλεσμα υπήρξε διακοπή για έξι λεπτά μέχρι να απομακρυνθεί το μονοθέσιο. Ο Φινλανδός επέστρεψε στην πίστα με 15 λεπτά να απομένουν.

Λίγο πριν το τέλος, όταν το χρονόμετρο έδειχνε πέντε λεπτά μέχρι τη λήξη της μίας ώρας, είχαμε και δεύτερη σημαντική έξοδο. Αυτή τη φορά ήταν ο Ράσελ ο οποίος έχασε τον έλεγχο στη στροφή 3 και αφού πέρασε την αμμοπαγίδα κατέληξε με το πίσω μέρος του μονοθεσίου στα προστατευτικά ελαστικά. Από ό,τι φάνηκε η ζημιά ήταν μικρή οπότε, κατά πάσα πιθανότητα, δε θα απουσιάσει από τις κατατακτήριες δοκιμές.

Στην κορυφή των χρόνων βρέθηκε ο Χάμιλτον με τον Λεκλέρκ στη δεύτερη θέση  και τον Μπότας στην τρίτη. Τέταρτος κατετάγη ο Φέτελ με τις δύο Haas των Γκροσζάν και Μάγκνουσεν στην πέμπτη και έκτη θέση, αντίστοιχα. Η Red Bull έκανε και πάλι μέτριους χρόνους με τον Φερστάπεν να φτάνει μέχρι την έβδομη θέση. Άλμπον, Ραϊκόνεν και Σάινθ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.