Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιαπωνίας : Ραντεβού στη Σουζούκα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Ο θίασος της Formula 1 ετοιμάζεται να δώσει την τελευταία παράσταση στην Ανατολή με την Ιαπωνία να αποτελεί τη συνέχεια.

Το ραντεβού είναι για την Κυριακή 8 Οκτωβρίου στην πίστα της Σουζούκα, 15ος γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος σε σύνολο 20 αγώνων.

Το μήκος της πίστας είναι 5.807 χλμ. με 18 στροφές και οι οδηγοί θα τη γυρίσουν 53 φορές καλύπτοντας 307.471 χλμ.

Ο σχεδιασμός θυμίζει τον αριθμό «8» και είναι η μοναδική πίστα του πρωταθλήματος με αυτόν τον σχεδιασμό.

Ο Μίκαελ Σουμάχερ διατηρεί το ρεκόρ γύρου από το 2006 στα δοκιμαστικά γράφοντας με τη Ferrari 1:28.954 ενώ ο Κίμι Ραϊκόνεν κατέχει το ρεκόρ γύρου στον αγώνα από το 2005, όταν με τη McLaren είχε σημειώσει 1:31.540.

Για το Ιαπωνικό Γκραν Πρι η Pirelli θα έχει στη διάθεση των οδηγών τις εξής γόμες PZero για στεγνές συνθήκες:

Με άσπρα χαρακτηριστικά (μέση γόμα), κίτρινη(μαλακή), κόκκινη (πολύ μαλακή), δύο από τι οποίες είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιήσουν κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Είναι το 8ο Γκραν Πρι που έχει επιλεγεί αυτός ο συνδυασμός των ελαστικών.

Να σημειωθεί ότι η κίτρινη γόμα τη Pirelli έχει επιλεγεί για όλα τα μέχρι τώρα Γκραν Πρι, η «άσπρη» στα Γκραν Πρι Μαλαισίας, Ιταλίας, Ουγγαρίας, Αγγλίας, Αζερμπαϊτζάν, Ισπανίας, Μπαχρέιν, Κίνας, και η «κόκκινη» σε όλα εκτός από το Ισπανικό.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.