Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιαπωνίας: Παράπονα για τη "διαιτησία" και ο ήρωας της ημέρας

του Σωτήριου Χάλλα

Η επόμενη μέρα μετά το Γκραν Πρι της Ιαπωνίας βρίσκει τον Χάμιλτον να έχει βάλει ήδη το χέρι του πάνω στο πέμπτο του πρωτάθλημα την ώρα που ο Φέτελ μετά και την έκτη θέση στη Σουζούκα καταλαβαίνει ότι πλέον μόνο με ένα θαύμα θα κατακτήσει τον φετινό τίτλο.

Η διαφορά μεταξύ των δύο οδηγών είναι πλέον στους 67 βαθμούς με 4 Γκραν Πρι να απομένουν. Αυτό σημαίνει ότι αν ο Βρετανός στον επόμενο αγώνα πάρει 8 βαθμούς περισσότερους από τον Γερμανό κλείδωσε και μαθηματικά το πρωτάθλημα του 2018.

Ως προς τους υπόλοιπους οδηγούς Φερστάπεν και Φέτελ ρίχνουν ο ένας το φταίξιμο στον άλλον για την επαφή που είχαν μεταξύ τους. Από τη μία ο Ολλανδός λέει ότι είναι αδύνατον να προσπεράσεις στη στροφή Spoon (το σημείο που ο Φέτελ επιχείρησε την προσπέραση) ενώ από την άλλη ο Γερμανός ισχυρίζεται ότι ο οδηγός της Red Bull δεν του άφησε επαρκή χώρο.

Ο Φερστάπεν αναφέρθηκε και στο περιστατικό με τον Κίμι Ραϊκόνεν για το οποίο δέχτηκε ποινή 5 δευτερολέπτων λέγοντας ότι ο Φινλανδός θα έπρεπε να μειώσει ταχύτητα προκειμένου να μη βρεθούν δίπλα – δίπλα ενώ ο οδηγός της Scuderia είπε ότι ο Μαξ δεν προσπάθησε να επιστρέψει με ασφάλεια στην πίστα αλλά επέλεξε να τον “πετάξει” εκτός της αγωνιστικής διαδρομής.

Σχόλιο επί του θέματος έκανε έκανε και ο Τσάρλι Γουάιτινγκ ο οποίος υποστήριξε ότι ο Φερστάπεν άξιζε στο 100% την πινή που πήρε.

Ακόμα ένα περιστατικό είχαμε μεταξύ Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρολ στο οποίο δόθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων και στους δύο οδηγούς. Στο φρενάρισμα για το τελευταίο chicane της πίστας ο Καναδός ανάγκασε τον Ισπανό να συνεχίσει ευθεία. Η αιτιολογία των αγωνοδικών για την ποινή του οδηγού της McLaren ήταν ότι απέκτησε πλεονέκτημα με αυτόν τον τρόπο ενώ για τον οδηγό της Williams η αιτιολογία ήταν ότι έσπρωξε άλλον οδηγό εκτός πίστας. Με αφορμή τα παραπάνω ο Αλόνσο επισήμανε ότι η αντίδραση των αγωνοδικών δείχνει πόσο άσχημη είναι η κατάσταση πλέον στη Formula 1 αφού αδυνατούσε να κατανοήσει το γιατί δέχτηκε ο ίδιος ποινή.

Ο τελευταίος οδηγός που αναφέρθηκε στους αγωνοδίκες ήταν ο Σαρλ Λεκλέρκ. Ο Μονεγάσκος βρέθηκε στα πρώτα στάδια του αγώνα πίσω από τη Haas του Μάγκνουσεν και προσπάθησε να προσπεράσει στην ευθεία εκκίνησης – τερματισμού όταν ο Δανός έκανε μια απότομη κίνηση που είχε ως αποτέλεσμα η αεροτομή της Sauber να χτυπήσει τον πίσω αριστερό τροχό της Haas και να προκαλέσει κλατάρισμα. Το συμβάν εξέτασαν οι αγωνοδίκες όμως δεν επέβαλαν κάποια ποινή, απόφαση την οποία ο οδηγός της Sauber δήλωσε ότι δεν μπορεί να κατανοήσει καθώς θεωρεί ότι τέτοιου είδους κινήσεις είναι ιδιαίτερα επικίνδυνες όταν τα μονοθέσια κινούνται με τόσο υψηλές ταχύτητες.

Τέλος πρέπει να αναφερθούμε και στον ήρωα της ημέρας, τον οδηγό που είχε ίσως το πιο δύσκολο απόγευμα σε σχέση με τους υπόλοιπους (μάλλον πρέπει να εξαιρέσουμε τον Φέτελ), τον Ρομέν Γκροσζάν, αφού μία μικρή φωτιά που προκλήθηκε στο μονοθέσιό του νωρίς στον αγώνα κατέστρεψε κάποιες καλωδιώσεις αφήνοντας τον Γάλλο χωρίς τηλεμετρία. Έτσι, όταν αργότερα είχε πρόβλημα με την ισορροπία του αυτοκινήτου η οποία οφειλόταν σε πρόβλημα της πίσω ανάρτησης η ομάδα του δεν μπορούσε να τον βοηθήσει αφού δεν είχε εικόνα του τι συνέβαινε. Μετά το τέλος του αγώνα διαπιστώθηκε ότι η φωτιά οφειλόταν σε μια μικρή διαρροή λαδιού.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.