Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιαπωνίας: Κερδίζει μία θέση ο Φέτελ λόγω τιμωρίας του Οκόν

του Σωτήριου Χάλλα

Η τύχη διορθώνει ελαφρώς τα λάθη στρατηγικής της Formula 1 που είχαν ως αποτέλεσμα ο Σεμπάστιαν Φέτελ να βρεθεί στην ένατη θέση αφού ο Εστεμπάν Οκόν που κατετάγη όγδοος δέχτηκε ποινή τριών θέσεων επειδή δεν επιβράδυνε όσο έπρεπε όταν βγήκε κόκκινη σημαία στο τέλος της τρίτης περιόδου των κατατακτήριων δοκιμών.

Η Force India έχει ένα κάπως ιδιαίτερο σύστημα για να υποδεικνύει στους οδηγούς της αν έχουν επιβραδύνει όσο πρέπει σε ανάλογες περιπτώσεις το οποίο βασίζεται σε κάποια “μπιπ” που ακούνε μέσω του team radio. Έτσι, ενώ ο Οκόν είχε επιβραδύνει ικανοποιητικά άκουσε το ηχητικό σήμα που υποδείκνυε ότι η ο ρυθμός του ήταν χαμηλότερος από όσο θα έπρεπε οπότε επιτάχυνε ελαφρώς. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ξεπεράσει το χρόνο που είχε θέσει η FIA κατά 1.68 δευτερόλεπτα.

Πριν πάρουν την απόφαση για την τιμωρία του οι αγωνοδίκες εξέτασαν βίντεο και δεδομένα τηλεμετρίας ενώ άκουσαν και την απολογία της ομάδας και του οδηγού όμως επειδή η ασφάλεια είναι θέμα που η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θέτει πολύ ψηλά θεώρησαν ότι δεν μπορούσαν να το αφήσουν να περάσει ατιμώρητο.

Μάλιστα, εκτός από τις τρεις θέσεις στο grid στον Οκόν μπήκαν και δύο πόντοι στην αγωνιστική του άδεια.

Έτσι, ο οδηγός της Force India θα εκκινήσει από την 11η θέση με τους Φέτελ, Πέρεθ και Λεκλέρκ να εκκινούν από τις θέσεις 8, 9 και 10 αντίστοιχα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.