![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/10/6/photon26700f70353.jpg?itok=Tg3z9XYo)
Η τύχη διορθώνει ελαφρώς τα λάθη στρατηγικής της Formula 1 που είχαν ως αποτέλεσμα ο Σεμπάστιαν Φέτελ να βρεθεί στην ένατη θέση αφού ο Εστεμπάν Οκόν που κατετάγη όγδοος δέχτηκε ποινή τριών θέσεων επειδή δεν επιβράδυνε όσο έπρεπε όταν βγήκε κόκκινη σημαία στο τέλος της τρίτης περιόδου των κατατακτήριων δοκιμών.
Η Force India έχει ένα κάπως ιδιαίτερο σύστημα για να υποδεικνύει στους οδηγούς της αν έχουν επιβραδύνει όσο πρέπει σε ανάλογες περιπτώσεις το οποίο βασίζεται σε κάποια “μπιπ” που ακούνε μέσω του team radio. Έτσι, ενώ ο Οκόν είχε επιβραδύνει ικανοποιητικά άκουσε το ηχητικό σήμα που υποδείκνυε ότι η ο ρυθμός του ήταν χαμηλότερος από όσο θα έπρεπε οπότε επιτάχυνε ελαφρώς. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να ξεπεράσει το χρόνο που είχε θέσει η FIA κατά 1.68 δευτερόλεπτα.
Πριν πάρουν την απόφαση για την τιμωρία του οι αγωνοδίκες εξέτασαν βίντεο και δεδομένα τηλεμετρίας ενώ άκουσαν και την απολογία της ομάδας και του οδηγού όμως επειδή η ασφάλεια είναι θέμα που η Παγκόσμια Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού θέτει πολύ ψηλά θεώρησαν ότι δεν μπορούσαν να το αφήσουν να περάσει ατιμώρητο.
Μάλιστα, εκτός από τις τρεις θέσεις στο grid στον Οκόν μπήκαν και δύο πόντοι στην αγωνιστική του άδεια.
Έτσι, ο οδηγός της Force India θα εκκινήσει από την 11η θέση με τους Φέτελ, Πέρεθ και Λεκλέρκ να εκκινούν από τις θέσεις 8, 9 και 10 αντίστοιχα.