Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιαπωνίας - FP3: Η κυριαρχία του Χάμιλτον συνεχίζεται

του Σωτήριου Χάλλα

Η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών ήταν ιδιαίτερη καθώς στο ξεκίνημά της μπορεί να μην έβρεχε όμως η πίστα κατά τόπους είχε νερό λόγω της βροχής που είχε προηγηθεί. Παρ’ όλα αυτά ο Χάλκενμπεργκ που βγήκε πρώτος επέλεξε να βάλει σλικ ελαστικά, απόφαση που αποδείχτηκε σωστή με αποτέλεσμα να ακολουθήσουν και οι άλλες ομάδες.

Στους πρώτους γύρους οι οδηγοί έπρεπε να προσέχουν κάπως περισσότερο όμως σταδιακά το οδόστρωμα στέγνωσε. Κάπου εκεί, όμως, άρχισε και πάλι να βρέχει έτσι όλοι επέστρεψαν στα pits. Τελικά ο Βάλτερι Μπότας ήταν αυτός που έκανε την αρχή όταν οι συνθήκες άρχισαν να γίνονται πιο καλές με τον Χάμιλτον να ακολουθεί καταφέρνοντας, μάλιστα, να κάνει τον καλύτερο χρόνο της περιόδου. Από την άλλη και ο Φέτελ κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση.

Το FP3 τελείωσε πρόωρα λόγω κόκκινης σημαίας η οποία βγήκε όταν ο Χάλκενμπεργκ είχε έξοδο που τον έστειλε στις μπαριέρες καταστρέφοντας την πίσω δεξιά ανάρτηση του μονοθεσίου του.

Τον τρίτο καλύτερο χρόνο έκανε ο Ραϊκόνεν με τον Φερστάπεν να είναι τέταρτος, τον Μπότας πέμπτο και τον Ρικιάρντο έκτο. Ο Εστεμπάν Οκόν βρέθηκε στην έβδομη θέση όπως και στα FP1 και FP2 με τον Πέρεθ να ακολουθεί στην όγδοη θέση δείχνοντας ότι οι Force India τα πάνε καλά στην Ιαπωνία.Κάλος Σάινθ και Κέβιν Μάγκνουσεν συμπληρώνουν τη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.