![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/10/6/photon26695f70347.jpg?itok=rhDINfPy)
Η τρίτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών ήταν ιδιαίτερη καθώς στο ξεκίνημά της μπορεί να μην έβρεχε όμως η πίστα κατά τόπους είχε νερό λόγω της βροχής που είχε προηγηθεί. Παρ’ όλα αυτά ο Χάλκενμπεργκ που βγήκε πρώτος επέλεξε να βάλει σλικ ελαστικά, απόφαση που αποδείχτηκε σωστή με αποτέλεσμα να ακολουθήσουν και οι άλλες ομάδες.
Στους πρώτους γύρους οι οδηγοί έπρεπε να προσέχουν κάπως περισσότερο όμως σταδιακά το οδόστρωμα στέγνωσε. Κάπου εκεί, όμως, άρχισε και πάλι να βρέχει έτσι όλοι επέστρεψαν στα pits. Τελικά ο Βάλτερι Μπότας ήταν αυτός που έκανε την αρχή όταν οι συνθήκες άρχισαν να γίνονται πιο καλές με τον Χάμιλτον να ακολουθεί καταφέρνοντας, μάλιστα, να κάνει τον καλύτερο χρόνο της περιόδου. Από την άλλη και ο Φέτελ κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση.
Το FP3 τελείωσε πρόωρα λόγω κόκκινης σημαίας η οποία βγήκε όταν ο Χάλκενμπεργκ είχε έξοδο που τον έστειλε στις μπαριέρες καταστρέφοντας την πίσω δεξιά ανάρτηση του μονοθεσίου του.
Τον τρίτο καλύτερο χρόνο έκανε ο Ραϊκόνεν με τον Φερστάπεν να είναι τέταρτος, τον Μπότας πέμπτο και τον Ρικιάρντο έκτο. Ο Εστεμπάν Οκόν βρέθηκε στην έβδομη θέση όπως και στα FP1 και FP2 με τον Πέρεθ να ακολουθεί στην όγδοη θέση δείχνοντας ότι οι Force India τα πάνε καλά στην Ιαπωνία.Κάλος Σάινθ και Κέβιν Μάγκνουσεν συμπληρώνουν τη δεκάδα.