Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιαπωνίας - FP1: Με το δεξί ξεκίνησε ο Μπότας

του Σωτήριου Χάλλα

Ο Βάλτερι Μπότας ήταν αυτός που έκανε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Σουζούκα, ξεπερνώντας εκείνον του Χάμιλτον περίπου κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου.

Πίσω από τις δύο Mercedes ήταν η Ferrari του Φέτελ, όμως η διαφορά του Γερμανού από την κορυφή έφτασε σχεδόν το ένα δευτερόλεπτο, με το έτερο κόκκινο μονοθέσιο του Λεκλέρκ να ακολουθεί, περίπου δύο δέκατα πιο πίσω.

Οι δύο Red Bull των Φερστάπεν και Άλμπον βρέθηκαν στις θέσεις 5 και 6, πιο χαμηλά από εκεί που θα ήθελαν να τις δουν οι θεατές, δεδομένου ότι πρόκειται για τον εντός έδρας αγώνα της Honda, η οποία είναι ο προμηθευτής κινητήρων των “ταύρων”.

Πίσω από τις τρεις μεγάλες ομάδες, στην έβδομη θέση, κατάφερε να βρεθεί η McLaren με τον Κάρλος Σάινθ. Στην όγδοη και ένατη θέση ήταν οι Racing Point των Πέρεθ και Στρολ, ενώ την πρώτη δεκάδα έκλεισε η δεύτερη McLaren, του Νόρις.

Οι ομάδες προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα 90 διαθέσιμα λεπτά αφού προς την πίστα κατευθύνεται ένας σούπερ – τυφώνας με την ονομασία Hagibis, ο οποίος έχει προκαλέσει αλλαγές στο πρόγραμμα. Επιπλέον, υπήρχε σοβαρή πιθανότητα το FP2 να γίνει σε συνθήκες βροχής, οπότε δε θα υπήρχε άλλη ευκαιρία δοκιμών σε στεγνό οδόστρωμα.

Στο FP1 της Ιαπωνίας έκανε το ντεμπούτο του ο Ιάπωνας οδηγός Ναόκι Γιαμαμότο με την Toro Rosso, ο οποίος υποστηρίζεται από τη Honda και συμμετέχει στα πρωταθλήματα Super Formula και SUPER GT. Ο Γιαμαμότο έκανε 30 γύρους, τους περισσότερους από όλους και ο καλύτερός του χρόνος ήταν μόλις ένα δέκατο πιο αργός από εκείνον του Κβίατ. Ο Γιαμαμότο δε θα συμμετάσχει στο FP2 και στο μονοθέσιο θα επανέλθει ο Γκασλί.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.