![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/11/photon30212f81143.jpg?itok=jAKSswMU)
Ο Βάλτερι Μπότας ήταν αυτός που έκανε τον καλύτερο χρόνο στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Σουζούκα, ξεπερνώντας εκείνον του Χάμιλτον περίπου κατά ένα δέκατο του δευτερολέπτου.
Πίσω από τις δύο Mercedes ήταν η Ferrari του Φέτελ, όμως η διαφορά του Γερμανού από την κορυφή έφτασε σχεδόν το ένα δευτερόλεπτο, με το έτερο κόκκινο μονοθέσιο του Λεκλέρκ να ακολουθεί, περίπου δύο δέκατα πιο πίσω.
Οι δύο Red Bull των Φερστάπεν και Άλμπον βρέθηκαν στις θέσεις 5 και 6, πιο χαμηλά από εκεί που θα ήθελαν να τις δουν οι θεατές, δεδομένου ότι πρόκειται για τον εντός έδρας αγώνα της Honda, η οποία είναι ο προμηθευτής κινητήρων των “ταύρων”.
Πίσω από τις τρεις μεγάλες ομάδες, στην έβδομη θέση, κατάφερε να βρεθεί η McLaren με τον Κάρλος Σάινθ. Στην όγδοη και ένατη θέση ήταν οι Racing Point των Πέρεθ και Στρολ, ενώ την πρώτη δεκάδα έκλεισε η δεύτερη McLaren, του Νόρις.
Οι ομάδες προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο τα 90 διαθέσιμα λεπτά αφού προς την πίστα κατευθύνεται ένας σούπερ – τυφώνας με την ονομασία Hagibis, ο οποίος έχει προκαλέσει αλλαγές στο πρόγραμμα. Επιπλέον, υπήρχε σοβαρή πιθανότητα το FP2 να γίνει σε συνθήκες βροχής, οπότε δε θα υπήρχε άλλη ευκαιρία δοκιμών σε στεγνό οδόστρωμα.
Στο FP1 της Ιαπωνίας έκανε το ντεμπούτο του ο Ιάπωνας οδηγός Ναόκι Γιαμαμότο με την Toro Rosso, ο οποίος υποστηρίζεται από τη Honda και συμμετέχει στα πρωταθλήματα Super Formula και SUPER GT. Ο Γιαμαμότο έκανε 30 γύρους, τους περισσότερους από όλους και ο καλύτερός του χρόνος ήταν μόλις ένα δέκατο πιο αργός από εκείνον του Κβίατ. Ο Γιαμαμότο δε θα συμμετάσχει στο FP2 και στο μονοθέσιο θα επανέλθει ο Γκασλί.