![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/10/7/photon26704f70361.jpg?itok=1U2utAGv)
Σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τις πάρα πολλές προσπεράσεις και τα αρκετά συμβάντα ο Χάμιλτον ήταν αυτός που δεν ενεπλάκη σε τίποτα από τα παραπάνω και έφτασε σε μία αρκετά άνετη νίκη.
Στην εκκίνηση ο Βρετανός έφυγε πάρα πολύ καλά, φρόντισε αμέσως να κλείσει την πόρτα στον Μπότας και έστριψε πρώτος χωρίς να κοιτάξει ποτέ πίσω από εκεί και μετά. Πιο πίσω αρκετά καλή εκκίνηση έκανε και ο Φέτελ που κατάφερε να κερδίσει δύο θέσεις.
Ενώ η αρχή του αγώνα ήταν απροβλημάτιστη στο δεύτερο γύρο ξεκίνησαν τα ευτράπελα με τον Μαξ Φερστάπεν να χάνει το φρενάρισμα στο τελευταίο “S” της πίστας την ώρα που ήταν κολλημένος πίσω του ο Κίμι Ραϊκόνεν. Λόγω του λάθος φρεναρίσματος ο Ολλανδός πάτησε εκτός πίστας και επέστρεψε πολύ επιθετικά μην αφήνοντας χώρο στον Φινλανδό και αναγκάζοντάς τον να πατήσει εκτός αγωνιστικής διαδρομής. Αυτό έδωσε στον Φέτελ την ευκαιρία να κερδίσει ακόμα μία θέση και είχε ως αποτέλεσμα την τιμωρία του Φερστάπεν με ποινή 5 δευτερολέπτων.
Στον ίδιο γύρο είχαμε επαφή μεταξύ Λεκλέρκ και Μάγκνουσεν που είχε ως συνέπεια να κλατάρει το ελαστικό του δεύτερου και να αναγκαστεί να γυρίσει αργά στα pits ώστε να βάλει καινούρια όμως στη διαδρομή άφησε πολλά θραύσματα που προκάλεσαν την είσοδο στην πίστα του αυτοκινήτου ασφαλείας κάτι που εκμηδένισε τις διαφορές που είχαν δημιουργηθεί.
Όταν το safety car έφυγε, ο Χάμιλτον άρχισε και πάλι να ανοίγει τη διαφορά από τον Μπότας που ήταν στη δεύτερη θέση ενώ πιο πίσω ο Φέτελ προσπάθησε να περάσει τον Φερστάπεν με τους δύο οδηγούς να έχουν επαφή που οδήγησε τον Γερμανό σε τετ-α-κε και τον έριξε στην τελευταία θέση. Από εκεί σταδιακά άρχισε να ανεβαίνει καταφέρνοντας τελικά να φτάσει μέχρι την έκτη θέση.
Στις μπροστά θέσεις αυτός που έκανε αθόρυβη αλλά αποτελεσματική δουλειά ήταν ο Ρικιάρντο ο οποίος έκανε διαδοχικές προσπεράσεις ενώ ο Ραϊκόνεν που προηγούνταν διαμαρτυρόταν στο team radio ότι δυσκολευόταν πολύ να κρατήσει το ρυθμό του λόγω κάποιων κομματιών από το πάτωμα που είχαν φύγει από την επαφή με τον Φερστάπεν.
Τελικά, ο μειωμένος ρυθμός του Ραϊκόνεν σε συνδυασμό με την πολύ καλή στρατηγική της Red Bull είχε ως αποτέλεσμα ο οδηγός της Scuderia να βρεθεί πέμπτος.
Στις πιο πίσω θέσεις είχαμε πληθώρα προσπεράσεων που άλλαζαν συνεχώς την εικόνα καθώς μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας οι διαφορές μεταξύ των οδηγών δεν άνοιξαν ωστόσο μπροστά η εικόνα είχε παγιωθεί με τον μόνο που φαινόταν να μπορεί να προκαλέσει μάχη να είναι ο Φερστάπεν ο οποίος πλησίασε τον Μπότας όμως δεν κατάφερε ποτέ να τον απειλήσει πραγματικά.
Έτσι, στο βάθρο ανέβηκαν οι Χάμιλτον, Μπότας και Φερστάπεν με το Ρικιάρντο να μένει στην τέταρτη θέση και τους Ραϊκόνεν και Φέτελ στην πέμπτη και έκτη αντίστοιχα. Έβδομος τερμάτισε ο Πέρεθ σε μία πολύ καλή μέρα για τη Force India αφού ο team mate του, Εστεμπάν Οκόν τερμάτισε στην ένατη θέση με τον Γκροσζάν να είναι ανάμεσά τους στην όγδοη. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισε ο Κάρλος Σάινθ.