Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ιαπωνίας: 1-2 για τη Mercedes σε αγώνα-φεστιβάλ προσπεράσεων

του Σωτήριου Χάλλα

Σε έναν αγώνα που χαρακτηρίστηκε από τις πάρα πολλές προσπεράσεις και τα αρκετά συμβάντα ο Χάμιλτον ήταν αυτός που δεν ενεπλάκη σε τίποτα από τα παραπάνω και έφτασε σε μία αρκετά άνετη νίκη.

Στην εκκίνηση ο Βρετανός έφυγε πάρα πολύ καλά, φρόντισε αμέσως να κλείσει την πόρτα στον Μπότας και έστριψε πρώτος χωρίς να κοιτάξει ποτέ πίσω από εκεί και μετά. Πιο πίσω αρκετά καλή εκκίνηση έκανε και ο Φέτελ που κατάφερε να κερδίσει δύο θέσεις.

Ενώ η αρχή του αγώνα ήταν απροβλημάτιστη στο δεύτερο γύρο ξεκίνησαν τα ευτράπελα με τον Μαξ Φερστάπεν να χάνει το φρενάρισμα στο τελευταίο “S” της πίστας την ώρα που ήταν κολλημένος πίσω του ο Κίμι Ραϊκόνεν. Λόγω του λάθος φρεναρίσματος ο Ολλανδός πάτησε εκτός πίστας και επέστρεψε πολύ επιθετικά μην αφήνοντας χώρο στον Φινλανδό και αναγκάζοντάς τον να πατήσει εκτός αγωνιστικής διαδρομής. Αυτό έδωσε στον Φέτελ την ευκαιρία να κερδίσει ακόμα μία θέση και είχε ως αποτέλεσμα την τιμωρία του Φερστάπεν με ποινή 5 δευτερολέπτων.

Στον ίδιο γύρο είχαμε επαφή μεταξύ Λεκλέρκ και Μάγκνουσεν που είχε ως συνέπεια να κλατάρει το ελαστικό του δεύτερου και να αναγκαστεί να γυρίσει αργά στα pits ώστε να βάλει καινούρια όμως στη διαδρομή άφησε πολλά θραύσματα που προκάλεσαν την είσοδο στην πίστα του αυτοκινήτου ασφαλείας κάτι που εκμηδένισε τις διαφορές που είχαν δημιουργηθεί.

Όταν το safety car έφυγε, ο Χάμιλτον άρχισε και πάλι να ανοίγει τη διαφορά από τον Μπότας που ήταν στη δεύτερη θέση ενώ πιο πίσω ο Φέτελ προσπάθησε να περάσει τον Φερστάπεν με τους δύο οδηγούς να έχουν επαφή που οδήγησε τον Γερμανό σε τετ-α-κε και τον έριξε στην τελευταία θέση. Από εκεί σταδιακά άρχισε να ανεβαίνει καταφέρνοντας τελικά να φτάσει μέχρι την έκτη θέση.

Στις μπροστά θέσεις αυτός που έκανε αθόρυβη αλλά αποτελεσματική δουλειά ήταν ο Ρικιάρντο ο οποίος έκανε διαδοχικές προσπεράσεις ενώ ο Ραϊκόνεν που προηγούνταν διαμαρτυρόταν στο team radio ότι δυσκολευόταν πολύ να κρατήσει το ρυθμό του λόγω κάποιων κομματιών από το πάτωμα που είχαν φύγει από την επαφή με τον Φερστάπεν.

Τελικά, ο μειωμένος ρυθμός του Ραϊκόνεν σε συνδυασμό με την πολύ καλή στρατηγική της Red Bull είχε ως αποτέλεσμα ο οδηγός της Scuderia να βρεθεί πέμπτος.

Στις πιο πίσω θέσεις είχαμε πληθώρα προσπεράσεων που άλλαζαν συνεχώς την εικόνα καθώς μετά το αυτοκίνητο ασφαλείας οι διαφορές μεταξύ των οδηγών δεν άνοιξαν ωστόσο μπροστά η εικόνα είχε παγιωθεί με τον μόνο που φαινόταν να μπορεί να προκαλέσει μάχη να είναι ο Φερστάπεν ο οποίος πλησίασε τον Μπότας όμως δεν κατάφερε ποτέ να τον απειλήσει πραγματικά.

Έτσι, στο βάθρο ανέβηκαν οι Χάμιλτον, Μπότας και Φερστάπεν με το Ρικιάρντο να μένει στην τέταρτη θέση και τους Ραϊκόνεν και Φέτελ στην πέμπτη και έκτη αντίστοιχα. Έβδομος τερμάτισε ο Πέρεθ σε μία πολύ καλή μέρα για τη Force India αφού ο team mate του, Εστεμπάν Οκόν τερμάτισε στην ένατη θέση με τον Γκροσζάν να είναι ανάμεσά τους στην όγδοη. Τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισε ο Κάρλος Σάινθ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.