Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Γαλλίας: Στη σκιά του Καναδά

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Από εκεί που σταμάτησε το Γκραν Πρι του Καναδά, όλα δείχνουν ότι θα ξεκινήσει και το Γκραν Πρι της Γαλλίας.

Η υπόθεση γνωστή για τους φίλους των αγώνων και δεν είναι άλλη από τα 5 δευτ. ποινής που έδωσαν οι αγωνοδίκες στον Φέτελ, κάτι που του κόστισε την πρώτη θέση για να κερδίσει τελικά ο Χάμιλτον.

Να θυμηθούμε το γεγονός και πώς ο Φέτελ «στολίστηκε» με αυτά τα 5 δευτ.

Στους τελευταίους γύρους του Γκραν Πρι του Καναδά, ο Χάμιλτον πιέζει τον Φέτελ που οδηγεί τον αγώνα.

Σε μια στροφή ο Φέτελ όμως βγαίνει από την πίστα, η Ferrari πατάει στο χορτάρι και ξαναβγαίνει στην πίστα «κλείνοντας» κατά κάποιον τρόπο τον Χάμιλτον.

Για να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Ο Φέτελ έκανε λάθος. Το ότι η Ferrari βγήκε από την πίστα είναι αποτέλεσμα λάθους. Τι λάθους δεν έχει σημασία.

Από εκεί και πέρα οι αγωνοδίκες έχουν το λόγο και χρεώνουν με ποινή 5 δευτ. τον Φέτελ.

Έτσι από πρώτος ο οδηγός της Ferrari περνάει δεύτερος και ο Χάμιλτον με τη Mercedes κερδίζει τον αγώνα.

Κατά την άποψή μας, ο Χάμιλτον είναι λάθος που πανηγύρισε με αυτόν τον τρόπο.

Όμως είναι το όλο σύστημα που πρέπει να πανηγυρίσει, καθώς ουδείς αμφισβητεί την αξία του Χάμιλτον σαν οδηγού, ασχέτως αν οδηγεί το καλύτερο μονοθέσιο ενώ «αρέσει» και πάρα πολύ στο life-style system…

Τα υπόλοιπα λίγο-πολύ είναι γνωστά με τον Φέτελ να αλλάζει στον τερματισμό τις πινακίδες που δείχνουν ποιος είναι πρώτος, δεύτερος, τρίτος και να αρχίζει ένας βομβαρδισμός ανακοινώσεων για να φτάσουμε στο Γκραν Πρι της Γαλλίας με τους Χούλκενμπεργκ, Γκροζάν, Σάινθ, Γκασλί, Τζιοβινάτσι, σε κοινή συνέντευξη να τίθενται υπέρ του Φέτελ, υποστηρίζοντας ότι οι κανονισμοί είναι κανονισμοί, δίνοντας ταυτόχρονα το μήνυμα ότι οι αγωνοδίκες θα πρέπει να αναλύουν περισσότερο τα συμβάντα και σε τέτοιες περιπτώσεις με άλλο «μάτι».

Όμως «ο γέγονε, γέγονε» και η απόφαση δεν μπορεί να αλλάξει.

Το θέμα είναι τι γίνεται από εδώ και μπρος, εάν ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο και όχι σε πρωτοκλασάτους οδηγούς…

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.