Η Mercedes κατάφερε και πάλι να τοποθετήσει τους οδηγούς της στις δύο κορυφαίες θέσεις των χρόνων μετά τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όμως αυτή τη φορά οι ρόλοι αντιστράφηκαν και ο Μπότας βρέθηκε μπροστά από τον Χάμιλτον.
Ο Βρετανός είχε και μία έξοδο η οποία του δημιούργησε κάποια μικροπροβλήματα. Λίγο πριν τα μισά της διαδικασίας έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου στην είσοδο της στροφής 3, παρέσυρε ένα από τα πλαστικά κολωνάκια και κατάφερε να το επαναφέρει στην πίστα στη στροφή 5. Όμως, εκείνη την ώρα από το σημείο περνούσε ο Φερστάπεν. Ο Χάμιλτον δεν τον είδε και υπήρξε κίνδυνος σύγκρουσης με τον Ολλανδό να χάνει την είσοδο της στροφής.
Οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι θα εξετάσουν το συμβάν μετά τη λήξη της περιόδου όμως τελικά αποφάσισαν να μην επιβάλουν κάποια ποινή. Στην ανακοίνωση της FIA αναφέρεται πως οι δύο οδηγοί συμφώνησαν ότι, με τη γωνία που υπήρχε ανάμεσα στα δύο μονοθέσια και με την περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω που προσφέρουν οι καθρέφτες δεν ήταν εύκολο για τον Βρετανό να δει τη Red Bull του Ολλανδού. Επιπλέον, ανέφεραν ότι ο Χάμιλτον επέστρεψε με χαμηλή ταχύτητα στην πίστα και ότι πριν μπει κοίταξε δύο φορές τους καθρέφτες του. Έτσι, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν τιμωρήθηκε.
Πίσω από τις Mercedes βρέθηκαν οι δύο Ferrari με την ίδια σειρά που είχαν και στο FP1, δηλαδή με τον Λεκλέρκ μπροστά από τον Φέτελ και πίσω τους κατετάγησαν οι δύο Red Bull με τον Φερστάπεν μπροστά από τον Γκασλί.
Πίσω από τις τρεις μεγάλες ομάδες, την καλύτερη επίδοση είχε ο Λάντο Νόρις ο οποίος κατάφερε, όπως και στο FP1, να βρεθεί στην έβδομη θέση. Πίσω του στις θέσεις 8 και 9 βρέθηκαν οι Alfa Romeo των Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτσι, αντίστοιχα, με τον Ρικιάρντο να κλείνει την πρώτη δεκάδα.