Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP2: Πήρε τη σκυτάλη ο Μπότας

του Σωτήριου Χάλλα

Η Mercedes κατάφερε και πάλι να τοποθετήσει τους οδηγούς της στις δύο κορυφαίες θέσεις των χρόνων μετά τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όμως αυτή τη φορά οι ρόλοι αντιστράφηκαν και ο Μπότας βρέθηκε μπροστά από τον Χάμιλτον.

Ο Βρετανός είχε και μία έξοδο η οποία του δημιούργησε κάποια μικροπροβλήματα. Λίγο πριν τα μισά της διαδικασίας έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου στην είσοδο της στροφής 3, παρέσυρε ένα από τα πλαστικά κολωνάκια και κατάφερε να το επαναφέρει στην πίστα στη στροφή 5. Όμως, εκείνη την ώρα από το σημείο περνούσε ο Φερστάπεν. Ο Χάμιλτον δεν τον είδε και υπήρξε κίνδυνος σύγκρουσης με τον Ολλανδό να χάνει την είσοδο της στροφής.

Οι αγωνοδίκες ανακοίνωσαν ότι θα εξετάσουν το συμβάν μετά τη λήξη της περιόδου όμως τελικά αποφάσισαν να μην επιβάλουν κάποια ποινή. Στην ανακοίνωση της FIA αναφέρεται πως οι δύο οδηγοί συμφώνησαν ότι, με τη γωνία που υπήρχε ανάμεσα στα δύο μονοθέσια και με την περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω που προσφέρουν οι καθρέφτες δεν ήταν εύκολο για τον Βρετανό να δει τη Red Bull του Ολλανδού. Επιπλέον, ανέφεραν ότι ο Χάμιλτον επέστρεψε με χαμηλή ταχύτητα στην πίστα και ότι πριν μπει κοίταξε δύο φορές τους καθρέφτες του. Έτσι, ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν τιμωρήθηκε.

Πίσω από τις Mercedes βρέθηκαν οι δύο Ferrari με την ίδια σειρά που είχαν και στο FP1, δηλαδή με τον Λεκλέρκ μπροστά από τον Φέτελ και πίσω τους κατετάγησαν οι δύο Red Bull με τον Φερστάπεν μπροστά από τον Γκασλί.

Πίσω από τις τρεις μεγάλες ομάδες, την καλύτερη επίδοση είχε  ο Λάντο Νόρις ο οποίος κατάφερε, όπως και στο FP1, να βρεθεί στην έβδομη θέση. Πίσω του στις θέσεις 8 και 9 βρέθηκαν οι Alfa Romeo των Ραϊκόνεν και Τζιοβινάτσι, αντίστοιχα, με τον Ρικιάρντο να κλείνει την πρώτη δεκάδα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.