Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Γαλλίας - FP2: Ασταμάτητος Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Μετά την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στις οποίες πέρα από κάποιες “αναίμακτες” εξόδους και την καταστροφική για το μονοθέσιο σύγκρουση του Έρικσον με τις μπαριέρες δεν είχαμε κάποιο άλλο σημαντικό γεγονός, ήρθε η δεύτερη περίοδος στην οποία είχαμε σαφώς περισσότερα συμβάντα.

Στο FP2 οι οδηγοί έκαναν ποικίλες δοκιμές καθώς πλέον οι περισσότεροι είχαν αποκτήσει αίσθηση της πίστας οπότε άρχισαν να κάνουν προσομοιώσεις αγώνα αλλά και κατατακτηρίων. Φυσικά όταν γίνονται προσομοιώσεις αυτό δεν αφορά μόνο το ρυθμό με τον οποίο γυρίζει ο οδηγός στην πίστα αλλά και τις αλλαγές ελαστικών που πραγματοποιεί η ομάδα.

Ένας από τους οδηγούς που έκανε προσομοίωση αγώνα ήταν και ο Σέρχιο Πέρεζ ο οποίος κάποια στιγμή μπήκε στα pits για να κάνει αλλαγή ελαστικών. Βγαίνοντας, όμως, μετά από λίγα μέτρα ο πίσω αριστερά τροχός έφυγε από το μονοθέσιο (πιθανόν από λάθος στο κούμπωμα του τροχού κατά την αλλαγή) με αποτέλεσμα να κάνει ένα μεγαλοπρεπέστατο τετακέ. Ο Μεξικανός οδηγός της Force India ήταν τυχερός μέσα στην ατυχία του καθώς το μονοθέσιο σταμάτησε πριν φτάσει στις μπαριέρες παρ’ όλα αυτά υπήρξε καθεστώς κόκκινης σημαίας μέχρι οι άνθρωποι της πίστας να το απομακρύνουν.

Ωστόσο, πριν από το ατύχημα του Πέρεζ η ατυχία είχε χτυπήσει την πόρτα του Μπότας του οποίου το μονοθέσιο είχε διαρροή νερού.

Μετά το συμβάν με τον Πέρεζ όλα έδειχναν ότι η διαδικασία θα ολοκληρωνόταν χωρίς περαιτέρω προβλήματα όμως ο κινητήρας της Honda στο μονοθέσιο του Μπρέντον Χάρτλεϊ είχε άλλη γνώμη καθώς κάποια στιγμή άρχισε να κάνει περίεργο ήχο με τους ανθρώπους της ομάδας να δίνουν αμέσως εντολή στον Νεοζηλανδό να ακινητοποιήσει την Toro Rosso του.

Όσον αφορά τους χρόνους στην κορυφή βρέθηκε και πάλι ο Χάμιλτον όμως αυτή τη φορά πίσω του βρέθηκε ο Ρικιάρντο με τον Φερστάπεν να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα. Οι Ferrari των Ραϊκόνεν και Φέτελ βρέθηκαν και πάλι στις θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα ενώ την πολύ καλή παρουσία του FP1 επανέλαβε και η Haas καθώς ο Γκροσζάν βρέθηκε στην έκτη θέση και ο Μάγκνουσεν στην ένατη. Έβδομος κατετάγη ο Μπότας με τον Αλόνσο πίσω του, επίδοση σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με τον FP1, ενώ την πρώτη δεκάδα έκλεισε ο Πιερ Γκασλί.

Βέβαια, από όλη τη διαδικασία υπάρχουν δύο απορίες. Η μία έχει να κάνει με τη Mercedes και με το αν τελικά χρησιμοποίησε τις νέες της μονάδες και αν ναι, τελικά είναι αναβαθμισμένες ή όχι και η άλλη απορία έχει να κάνει με το αν η Ferrari έδειξε την πλήρη δυναμική της ή αν παίζει “κρυφτό” καθώς η διαφορά του 1 δευτερολέπτου μεταξύ Χάμιλτον και Φέτελ φαντάζει αρκετά μεγάλη.

 

 

Update: Τελικά η Mercedes ανακοίνωσε μέσω του Twitter ότι οι κινητήριες μονάδες τόσο στην εργοστασιακή ομάδα όσο και στις ομάδες που προμηθεύει είναι καινούριες και μάλιστα φέρουν επιπλέον αναβαθμίσεις σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό τόσο σε επίπεδο αξιοπιστίας όσο και σε επίπεδο απόδοσης.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.