![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/6/22/photon25713f67460.jpg?itok=zmlDhnwm)
Μετά την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στις οποίες πέρα από κάποιες “αναίμακτες” εξόδους και την καταστροφική για το μονοθέσιο σύγκρουση του Έρικσον με τις μπαριέρες δεν είχαμε κάποιο άλλο σημαντικό γεγονός, ήρθε η δεύτερη περίοδος στην οποία είχαμε σαφώς περισσότερα συμβάντα.
Στο FP2 οι οδηγοί έκαναν ποικίλες δοκιμές καθώς πλέον οι περισσότεροι είχαν αποκτήσει αίσθηση της πίστας οπότε άρχισαν να κάνουν προσομοιώσεις αγώνα αλλά και κατατακτηρίων. Φυσικά όταν γίνονται προσομοιώσεις αυτό δεν αφορά μόνο το ρυθμό με τον οποίο γυρίζει ο οδηγός στην πίστα αλλά και τις αλλαγές ελαστικών που πραγματοποιεί η ομάδα.
Ένας από τους οδηγούς που έκανε προσομοίωση αγώνα ήταν και ο Σέρχιο Πέρεζ ο οποίος κάποια στιγμή μπήκε στα pits για να κάνει αλλαγή ελαστικών. Βγαίνοντας, όμως, μετά από λίγα μέτρα ο πίσω αριστερά τροχός έφυγε από το μονοθέσιο (πιθανόν από λάθος στο κούμπωμα του τροχού κατά την αλλαγή) με αποτέλεσμα να κάνει ένα μεγαλοπρεπέστατο τετακέ. Ο Μεξικανός οδηγός της Force India ήταν τυχερός μέσα στην ατυχία του καθώς το μονοθέσιο σταμάτησε πριν φτάσει στις μπαριέρες παρ’ όλα αυτά υπήρξε καθεστώς κόκκινης σημαίας μέχρι οι άνθρωποι της πίστας να το απομακρύνουν.
Ωστόσο, πριν από το ατύχημα του Πέρεζ η ατυχία είχε χτυπήσει την πόρτα του Μπότας του οποίου το μονοθέσιο είχε διαρροή νερού.
Μετά το συμβάν με τον Πέρεζ όλα έδειχναν ότι η διαδικασία θα ολοκληρωνόταν χωρίς περαιτέρω προβλήματα όμως ο κινητήρας της Honda στο μονοθέσιο του Μπρέντον Χάρτλεϊ είχε άλλη γνώμη καθώς κάποια στιγμή άρχισε να κάνει περίεργο ήχο με τους ανθρώπους της ομάδας να δίνουν αμέσως εντολή στον Νεοζηλανδό να ακινητοποιήσει την Toro Rosso του.
Όσον αφορά τους χρόνους στην κορυφή βρέθηκε και πάλι ο Χάμιλτον όμως αυτή τη φορά πίσω του βρέθηκε ο Ρικιάρντο με τον Φερστάπεν να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα. Οι Ferrari των Ραϊκόνεν και Φέτελ βρέθηκαν και πάλι στις θέσεις 4 και 5 αντίστοιχα ενώ την πολύ καλή παρουσία του FP1 επανέλαβε και η Haas καθώς ο Γκροσζάν βρέθηκε στην έκτη θέση και ο Μάγκνουσεν στην ένατη. Έβδομος κατετάγη ο Μπότας με τον Αλόνσο πίσω του, επίδοση σαφώς βελτιωμένη σε σχέση με τον FP1, ενώ την πρώτη δεκάδα έκλεισε ο Πιερ Γκασλί.
Βέβαια, από όλη τη διαδικασία υπάρχουν δύο απορίες. Η μία έχει να κάνει με τη Mercedes και με το αν τελικά χρησιμοποίησε τις νέες της μονάδες και αν ναι, τελικά είναι αναβαθμισμένες ή όχι και η άλλη απορία έχει να κάνει με το αν η Ferrari έδειξε την πλήρη δυναμική της ή αν παίζει “κρυφτό” καθώς η διαφορά του 1 δευτερολέπτου μεταξύ Χάμιλτον και Φέτελ φαντάζει αρκετά μεγάλη.
Update: Τελικά η Mercedes ανακοίνωσε μέσω του Twitter ότι οι κινητήριες μονάδες τόσο στην εργοστασιακή ομάδα όσο και στις ομάδες που προμηθεύει είναι καινούριες και μάλιστα φέρουν επιπλέον αναβαθμίσεις σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό τόσο σε επίπεδο αξιοπιστίας όσο και σε επίπεδο απόδοσης.