Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Ευρώπης: Τα γραφήματα της Pirelli

του Motori Reporter

Το πρώτο Γκραν Πρι που διεξήχθη στους δρόμους του Μπακού, της πρωτεύουσας του Αζερμπαϊτζάν, πέρασε στην ιστορία, με μεγάλο πρωταγωνιστή τον Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος ξεκίνησε από την pole και κατέκτησε άνετα την 5η του φετινή νίκη.

Οι πρώτοι έξι οδηγοί ξεκίνησαν τον αγώνα χρησιμοποιώντας τα ελαστικά της Pirelli με την πολύ μαλακή γόμα και έκαναν μόνο ένα pit stop, τοποθετώντας τη μαλακή γόμα, μεταξύ του 8ου και 21ου γύρου. Με βάση τα παραπάνω, η εν λόγω γόμα διήρκησε μέχρι και 43 γύρους, όπως στην περίπτωση του Κίμι Ραϊκόνεν της Ferrari. Σε ότι αφορά τους οδηγούς που ξεκίνησαν με τη μαλακή γόμα, ο Νίκο Χούλκενμπεργκ με την Force India σημείωσε το καλύτερο αποτέλεσμα, τερματίζοντας στην 9η θέση, ενώ οι μοναδικοί οδηγοί που χρησιμοποίησαν και τις τρεις διαθέσιμες γόμες (μεσαία, μαλακή και πολύ μαλακή) ήταν οι Ντάνιελ Ρικιάρντο και Μαξ Φερστάπεν, αμφότεροι με Red Bull. Μετά το τέλος του αγώνα, ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Πολ Χέμπερι δήλωσε: «Το Γκραν Πρι στο Μπακού περιείχε μια σειρά από εκπλήξεις, όπως τις υψηλές θερμοκρασίες στο οδόστρωμα, με πάνω από 50 βαθμούς, την μη εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας και την αρκετά χαμηλή φθορά των ελαστικών, παρά το μεγάλο μήκος της πίστας και τις πολύ υψηλές τελικές ταχύτητες».

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.