Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αζερμπαϊτζάν - Κατατακτήριες: Χατ τρικ από τον Φέτελ

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari δείχνει ότι φέτος έχει βρει τη χαμένη της δυναμική καθώς ο Σεμπάστιαν Φέτελ κατέκτησε στην πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν, το Μπακού, την τρίτη συνεχόμενη pole position ενώ και ο έτερος οδηγός της Scuderia, ο Κίμι Ραϊκόνεν, είχε πολύ καλή παρουσία η οποία αμαυρώθηκε από δικά του λάθη.

Στο Q1 στην κορυφή των χρόνων βρέθηκε ο Ραϊκόνεν με τους Φερστάπεν και Χάμιλτον να ακολουθούν ωστόσο το δράμα ήταν πιο πίσω καθώς οι δύο Toro Rosso γλίτωσαν για λίγο την καταστροφή όταν ο Πιερ Γκασλί απέφυγε την τελευταία στιγμή τον Μπρέντον Χάρτλεϊ ο οποίος πήγαινε αργά λόγω κλαταρισμένου ελαστικού. Πέρα από τις δύο Toro Rosso πρόβλημα αντιμετώπισε και ο Ρομέν Γκροζάν ο οποίος είχε έξοδο στη στροφή λόγω ενός προβλήματος που αντιμετώπισε με το κιβώτιο ταχυτήτων. Εκτός συνέχειας έμειναν οι Φαντόρν, Γκασλί, Έρικσον, Χάρτλεϊ και Γκροζάν.

Στη δεύτερη περίοδο το ενδιαφέρον τράβηξε και πάλι ο Ραϊκόνεν αλλά για εντελώς διαφορετικούς λόγους. Την ώρα που βρισκόταν στη 13η θέση είχε ένα πολύ απότομο φρενάρισμα το οποίο τον ανάγκασε να αλλάξει ελαστικά. Μάλιστα, προτίμησε την υπέρ μαλακή γόμα (ultra soft) με την οποία μπορεί να κατάφερε να περάσει στο Q1 όμως θα έχει εντελώς διαφορετική στρατηγική σε σχέση με τον Φέτελ αλλά και τους οδηγούς των Mercedes και Red Bull. Οι 5 οδηγοί που δεν κατάφεραν να περάσουν είναι οι Στρολ, Σιρότκιν, Αλόνσο, Λεκλέρκ και Μάγκνουσεν. Το αποτέλεσμα αυτό ήταν το καλύτερο της φετινής σεζόν για τη Williams.

Στο Q3 η δράση ήταν απούσα μέχρι και 3 λεπτά πριν το τέλος αφού στην αρχή βγήκαν σχεδόν όλοι οι οδηγοί για να κάνουν γρήγορους γύρους και μετά η πίστα άδειασε μέχρι τη στιγμή που βγήκαν για την τελευταία τους προσπάθεια. Ως εκείνη τη στιγμή την πρώτη θέση την κρατούσε ο Φέτελ όμως ο ΡαΙκόνεν στον τελευταίο του γύρο έδιξε ότι μπορεί να τον απειλήσει ωστόσο ένα λάθος τον έκανε να χάσει 1 δευτερόλεπτο. Περνώντας τη γραμμή τερματισμού ούτε οι Mercedes αλλά ούτε και οι Red Bull κατάφεραν να κλέψουν τη πρωτιά από τον Φέτελ οπότε ο Γερμανός σταμάτησε να πιέζει στον τελευταίο του γύρο.

Στην αυριανή σειρά εκκίνησης δίπλα στον Φέτελ θα εκκινήσει ο Χάμιλτον και πίσω τους θα βρεθούν οι Μπότας και Ρικιάρντο. Από την πέμπτη θέση ξεκινάει ο Φερστάπεν που θα έχει δίπλα του τον Ραϊκόνεν ενώ στις θέσεις 7 και 8 πλασαρίστηκαν οι δύο Force India των Οκόν και Πέρεζ. Τη δεκάδα έκλεισαν οι δύο Renault των Χάλκενμπεργκ και Σάινθ όμως ο Χάλκενμπεργκ έχει ποινή 5 θέσεων για αλλαγή κιβωτίου οπότε θα ξεκινήσει 14ος.

Με τον Ραϊκόνεν στην 6η θέση κα;ι τον Χάμιλτον δίπλα στον Φέτελ ο αυριανός αγώνας προβλέπεται να έχει αρκετό ενδιαφέρον ενώ ας μην ξεχνάμε ότι στο Μπακού είναι αρκετά πιθανή και η εμφάνιση αυτοκινήτου ασφαλείας.

Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά τα αποτελέσματα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.