Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αυστρίας - Συγκλονιστική νίκη Χάμιλτον : Σύγκρουση με Ρόσμπεργκ στον τελευταίο γύρο (video)

Ο Λιούις Χάμιλτον, πήρε μία εκπληκτική νίκη ύστερα από την εκπληκτική μάχη που έδωσε με τον Ρόσμπεργκ, μειώνοντας την διαφορά του από τον Γερμανό στους 11 βαθμούς. Δεύτερος τερμάτισε, το παιδί θαύμα, Μαξ Φερστάπεν, με Red Bull.και τρίτος ο Κιμι Ραικόνεν.

Από την εκκίνηση ο Άγγλος πιλότος της Mercedes, πήρε κεφάλι στον αγώνα, με τον Γερμανό, ομόσταυλό του,  εκκινόντας από την 6η θέση, λόγω της ποινής που είχε, ανέβηκε στην 4η θέση, περνώντας τους Ρικιάρντο, Ράικονεν .  

Στον 9ο γύρο αρχίζει ο χορός των πιτ, με τον Ρόσμπεργκ να πέφτει στην 15η θέση,  αφού πραγματοποίησε το δικό του στον 11ο γύρο, βάζοντας τη μαλακή γόμα.  Στην συνέχεια με μία επική προσπάθεια ανέβηκε θέσεις, όντας δεύτερος, πίσω από τον Φέτελ, που δεν μπήκε ποτέ στα πιτ.

Στον 26ο γύρο το πίσω δεξί ελαστικό της Ferrari, κλάταρε με τον Γερμανό να εγκαταλείπει τον αγώνα και  το αυτοκίνητο ασφαλείας να κάνει την εμφάνισή του.  Την πρωτιά πήρε ο Ρόσμπεργκ, έχοντας δεύτερο τον Χάμιλτον και πιο πίσω τους Φερστάπεν και Ράικονεν.

Μετά από την φυγή του αυτοκινήτου και αρκετούς γύρους αργότερα,  οι δυο πιλότοι πραγματοποίησαν το δεύτερο πιτ στοπ τους, με  τον Ρόσμπεργκ να φορά φρέσκια πολύ μαλακή και ο Χάμιλτον χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα, πράγμα που φάνηκε περίεργο στον Άγγλο. Όμως η στρατηγική αυτή, τον ευνόησε, καθώς δεν φάνηκε η διαφορά μεταξύ των δύο γομών, με τον δις πρωταθλητή, να κατεβάζει συνέχεια τον χρόνο.

Στον τελευταίο γύρο, στη στροφή 2, ο Χάμιλτον προσπάθησε να περάσει τον Ρόσμπεργκ, από την εξωτερική, με τον Γερμανό να πέφτει επάνω στον Άγγλο και να τερματίζει τελικά στην 4η θέση, καθώς από τη σύγκρουση, έσπασε η μπροστινή αεροτομή της W07 και κόλλησε κάτω από το μονοθέσιο.

Αξιοσημείωτο επίτευγμα είναι η 6η θέση του Μπάτον, με McLaren και φυσικά η 10η θέση του Πασκάλ Βερλάιν, με Manor. Επίτευγμα που είχε να συμβεί, από την 9η θέση του αδικοχαμένου Ζιλ Μπιανκί, στο Μονακό, όταν η ομάδα ονομαζόταν Marussia.

Εκτός του Φέτελ εγκατέλειψαν οι Πέρεζ ,Αλόνσο, Χούλκενμπεργκ, Μάσα και Κβίατ.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1 Λιούις Χάμιλτον 

2 Mαξ Φερστάπεν 

3 Κίμι Ράικονεν 

4 Νίκο Ρόσμπεργκ

5 Ντάνιελ Ρικιάρντο

6 Τζένσον Μπάτον

7 Ρομαίν Γκροσιάν

8 Κάρλος Σάινθ τζ.

9 Βάλτερι Μπότας

10 Πασκάλ Βερλάιν

11 Έστεμπαν Γκουτιέρεζ

12 Τζόλιον Πάλμερ

13 Φελίπε Νασρ

14 Κέβιν Μάγκνουσεν

15 Μάρκους Έρικσον

16 Ρίο Χαριάντο

Δημήτρης Παπασυμεών

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.