![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/7/3/photon17218f41526.jpg?itok=OiHQXrYD)
Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μεγάλος νικητής του Αυστριακού Γκραν Πρι, κατακτώντας την πρώτη θέση, στον τελευταίο γύρο, που ήταν ένας από τους δραματικότερους της φετινής σεζόν.
Ήταν η πρώτη νίκη του Βρετανού παγκόσμιου πρωταθλητή στην πίστα του Σπίλμπεργκ, μία νίκη που ήρθε μετά από πολύ κόπο και δραματικές εξελίξεις.
Όλα ξεκίνησαν στον 55ο γύρο, όταν ο Χάμιλτον, που κυνηγούσε τον Νίκο Ρόσμπεργκ για την κατάκτηση της πρώτης θέσης, μπήκε στα pits βάζοντας εκ νέου τη μαλακή γόμα της Pirelli, η οποία ήταν και χρησιμοποιημένη.
Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Ρόσμπεργκ, με τον Γερμανό να βάζει την φρέσκια πολύ μαλακή γόμα της Pirelli, γεγονός που του έδινε ένα σαφές πλεονέκτημα.
Η πρώτη θέση είχε αλλάξει διεκδικητή, με τον Μαξ Φερστάπεν να βρίσκεται επικεφαλής, έχοντας όμως στην Red Bull RB12 φθαρμένα ελαστικά, καθώς είχε κάνει μόνο ένα pit stop.
Και ενώ ο Χάμιλτον μέσω team radio ρωτούσε γιατί ο ομόσταυλός του είχε πιο μαλακά ελαστικά από εκείνον, η απάντηση από την Mercedes έδειχνε ότι αυτή ήταν η εντολή. Και ενώ οι δύο άσπονδοι “φίλοι” και ομόσταυλοι πέρασαν τον νεαρό Ολλανδό οδηγό, ο Χάμιλτον βρισκόταν πλέον κολλημένος πίσω από τον Ρόσμπεργκ και ενώ έμεναν δύο γύροι πριν το πέσιμο της καρό σημαίας του τερματισμού.
Μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο, ο Χάμιλτον έκανε την κίνησή του να περάσει τον Γερμανό, οι δυο Mercedes είχαν επαφή στη στροφή 2, με την εμπρός αεροτομή του Ρόσμπερκ να καταρρέει και να χάνει όχι μόνο την πρώτη θέση, αλλά και την 2η και 3η, καθώς τον πέρασαν τόσο ο Μαξ Φερστάπεν, όσο και ο Κίμι Ραϊκόνεν με την Ferrari.
Μάλιστα, το παραπάνω γεγονός διενεργείται από τους αγωνοδίκες, τόσο για την κίνηση του Ρόσμπεργκ έναντι του Χάμιλτον, όσο και για το εάν είναι νόμιμο να φέρει το πληγωμένο μονοθέσιό του μέχρι την γραμμή του τερματισμού, και όχι να εγκαταλείψει τον αγώνα. Για την ομάδα της Ferrari ήταν ένα μέτριο έως κακό διήμερο, μετά την εγκατάλειψη του Σεμπάστιαν Φέτελ από σκασμένο ελαστικό (ήταν τρομερή σε αντίδραση η κίνηση του Φέτελ μόλις χάθηκε ο έλεγχος).
Αργότερα ο ίδιος ο Γερμανός σε συνέντευξή του στην μεικτή ζώνη, με διπλωματικό τρόπο, άφησε να εννοηθεί πως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ουσιαστικά χάθηκε. Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ρόσμπεργκ, Ρικιάρντο (Red Bull), Μπάτον (McLaren), Γκροζιάν (Haas), Σάινθ Τζ. (Toro Rosso), Μπότας (Williams) και Βερλάιν (Manor), με τον νεαρό Γερμανό να παίρνει τον πρώτο βαθμό τόσο για αυτόν όσο και για την ομάδα του.
Επόμενος αγώνας, το Βρετανικό Γκραν Πρι, στην πίστα του Σίλβερστον, το οποίο θα διεξαχθεί στις 10 Ιουλίου.
Βαθμολογία οδηγών
Ρόσμπεργκ 153
Χάμιλτον 142
Φέτελ 96
Ραϊκόνεν 96
Ρικιάρντο 88
Φερστάπεν 72
Μπότας 54
Πέρεζ 39
Μάσα 38
Γκροζιάν 28
Βαθμολογία ομάδων
Mercedes 295
Ferrari 192
Red Bull 168
Williams 92
Force India 59
Toro Rosso 36
McLaren 32
Haas 28
Renault 6
Manor 1