Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αυστρίας : Νικητής ο Χάμιλτον σε ένα επικό φινάλε

του Motori Reporter

Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο μεγάλος νικητής του Αυστριακού Γκραν Πρι, κατακτώντας την πρώτη θέση, στον τελευταίο γύρο, που ήταν ένας από τους δραματικότερους της φετινής σεζόν.

Ήταν η πρώτη νίκη του Βρετανού παγκόσμιου πρωταθλητή στην πίστα του Σπίλμπεργκ, μία νίκη που ήρθε μετά από πολύ κόπο και δραματικές εξελίξεις.

Όλα ξεκίνησαν στον 55ο γύρο, όταν ο Χάμιλτον, που κυνηγούσε τον Νίκο Ρόσμπεργκ για την κατάκτηση της πρώτης θέσης, μπήκε στα pits βάζοντας εκ νέου τη μαλακή γόμα της Pirelli, η οποία ήταν και χρησιμοποιημένη. 

Στον επόμενο γύρο μπήκε και ο Ρόσμπεργκ, με τον Γερμανό να βάζει την φρέσκια πολύ μαλακή γόμα της Pirelli, γεγονός που του έδινε ένα σαφές πλεονέκτημα. 

Η πρώτη θέση είχε αλλάξει διεκδικητή, με τον Μαξ Φερστάπεν να βρίσκεται επικεφαλής, έχοντας όμως στην Red Bull RB12 φθαρμένα ελαστικά, καθώς είχε κάνει μόνο ένα pit stop. 

Και ενώ ο Χάμιλτον μέσω team radio ρωτούσε γιατί ο ομόσταυλός του είχε πιο μαλακά ελαστικά από εκείνον, η απάντηση από την Mercedes έδειχνε ότι αυτή ήταν η εντολή. Και ενώ οι δύο άσπονδοι “φίλοι” και ομόσταυλοι πέρασαν τον νεαρό Ολλανδό οδηγό, ο Χάμιλτον βρισκόταν πλέον κολλημένος πίσω από τον Ρόσμπεργκ και ενώ έμεναν δύο γύροι πριν το πέσιμο της καρό σημαίας του τερματισμού. 

Μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο, ο Χάμιλτον έκανε την κίνησή του να περάσει τον Γερμανό, οι δυο Mercedes είχαν επαφή στη στροφή 2, με την εμπρός αεροτομή του Ρόσμπερκ να καταρρέει και να χάνει όχι μόνο την πρώτη θέση, αλλά και την 2η και 3η, καθώς τον πέρασαν τόσο ο Μαξ Φερστάπεν, όσο και ο Κίμι Ραϊκόνεν με την Ferrari. 

Μάλιστα, το παραπάνω γεγονός διενεργείται από τους αγωνοδίκες, τόσο για την κίνηση του Ρόσμπεργκ έναντι του Χάμιλτον, όσο και για το εάν είναι νόμιμο να φέρει το πληγωμένο μονοθέσιό του μέχρι την γραμμή του τερματισμού, και όχι να εγκαταλείψει τον αγώνα.  Για την ομάδα της Ferrari ήταν ένα μέτριο έως κακό διήμερο, μετά την εγκατάλειψη του Σεμπάστιαν Φέτελ από σκασμένο ελαστικό (ήταν τρομερή σε αντίδραση η κίνηση του Φέτελ μόλις χάθηκε ο έλεγχος). 

Αργότερα ο ίδιος ο Γερμανός σε συνέντευξή του στην μεικτή ζώνη, με διπλωματικό τρόπο, άφησε να εννοηθεί πως το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ουσιαστικά χάθηκε. Την βαθμολογούμενη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Ρόσμπεργκ, Ρικιάρντο (Red Bull), Μπάτον (McLaren), Γκροζιάν (Haas), Σάινθ Τζ. (Toro Rosso), Μπότας (Williams) και Βερλάιν (Manor), με τον νεαρό Γερμανό να παίρνει τον πρώτο βαθμό τόσο για αυτόν όσο και για την ομάδα του. 

Επόμενος αγώνας, το Βρετανικό Γκραν Πρι, στην πίστα του Σίλβερστον, το οποίο θα διεξαχθεί στις 10 Ιουλίου.

Βαθμολογία οδηγών

Ρόσμπεργκ 153

Χάμιλτον 142

Φέτελ 96

Ραϊκόνεν 96

Ρικιάρντο 88

Φερστάπεν 72

Μπότας 54

Πέρεζ 39

Μάσα 38

Γκροζιάν 28

Βαθμολογία ομάδων

Mercedes 295

Ferrari 192

Red Bull 168

Williams 92

Force India 59

Toro Rosso 36

McLaren 32

Haas 28

Renault 6

Manor 1

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.