Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αυστρίας - Κατατακτήριες: Του Μπότας του πάει η Αυστρία

του Σωτήριου Χάλλα

Το Red Bull Ring στην Αυστρία είναι μάλλον η πιο αγαπημένη πίστα του Βάλτερι Μπότας ο οποίος κατάφερε να πάρει εκεί την πέμπτη pole position της καριέρας του κάνοντας την έκπληξη αφού περιμέναμε η μάχη να είναι ανάμεσα σε Χάμιλτον και Φέτελ.

Ο Φινλανδός της Mercedes έκανε τον καλύτερο γύρο του στην πρώτη του προσπάθεια στο Q3 με την οποία έσπασε και το ρεκόρ απόλυτου γύρου πετυχαίνοντας χρόνο 1:03.130 αφήνοντας τον team mate του δεύτερο μόλις για 19 χιλιοστά του δευτερολέπτου (0.019 δευτερόλεπτα).

Στο Q1 φάνηκε ότι η Force India δε βολεύεται στην αυστριακή πίστα καθώς μεταξύ των οδηγών που έμειναν εκτός 15άδας ήταν ο Πέρεθ ο οποίος έμεινε 17ος. Μαζί του αποκλείστηκαν και οι Φαντόρν, Σιρότκιν, Χάρτλεϊ και Έρικσον όμως να σημειώσουμε ότι όσοι στόχευαν να κάνουν την πιο γρήγορη προσπάθειά τους στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας αντιμετώπισαν πρόβλημα λόγω μιας μικρής εξόδου που είχε ο Λεκλέρκ και που έφερε χαλίκια μέσα στην πίστα.

Το Q2 συνεχίστηκε χωρίς προβλήματα με τη μάχη στις μπροστά θέσεις να φουντώνει εν όψει του Q3 ενώ και στις πιο πίσω θέσεις όλοι προσπαθούσαν να μπουν στη δεκάδα. Στο τέλος, αυτοί που δεν τα κατάφεραν είναι οι Οκόν, Γκασλί, Λεκλέρκ, Αλόνσο και Στρολ. Να σημειώσουμε ότι μπορεί ο Λεκλέρκ να κατετάγη 13ος όμως θα ξεκινήσει από τη 18η θέση λόγω ποινής 5 θέσεων για αλλαγή κιβωτίου οπότε οι Αλόνσο, Στρολ, Φαντόρν, Πέρεθ και Σιρότκιν θα κερδίσουν από μία θέση.

Στο Q3 ο Μπότας βρέθηκε στην πρώτη θέση σχεδόν από την αρχή της διαδικασίας πετυχαίνοντας έναν πάρα πολύ καλό χρόνο με τον οποίο φαίνεται πως άγχωσε τους Χάμιλτον και Φέτελ οι οποίοι στους γρήγορους γύρους τους έκαναν κάποια μικρά λάθη τα οποία δεν τους επέτρεψαν να βελτιώσουν το χρόνο του Φινλανδού.

Άγχος είχαν και οι δύο Red Bull οι οποίες είδαν τον Ρομέν Γκροσζάν με τη Haas που είναι η έκπληξη του τριημέρου μέχρι στιγμής να ανεβαίνει στην πέμπτη θέση αφήνοντάς τες στις θέσεις 6 και 7. Τελικά στην τελευταία του προσπάθεια ο Φερστάπεν κατάφερε να περάσει τον Γάλλο, κάτι που δεν μπόρεσε να κάνει ο Ρικιάρντο,

Στην αυριανή εκκίνηση δίπλα από τον Μπότας θα βρίσκεται ο Χάμιλτον ενώ πίσω από τις δύο Mercedes θα βρίσκονται οι Ferrari των Φέτελ και Ραϊκόνεν. Η Red Bull του Φερστάπεν θα ξεκινήσει από την πέμπτη θέση έχοντας δίπλα του τον Γκροσζάν. Ρικιάρντο και Μάγκνουσεν θα βρεθούν στις θέσεις 7 και 8 ενώ οι δύο Renault των Σάινθ και Χάλκενμπεργκ κλείνουν τη δεκάδα.

Υπό διερεύνηση βρίσκεται ο Φέτελ ο οποίος κατά τη διάρκεια του Q2 έχοντας τελειώσει την προσπάθειά του, στην πρώτη στροφή, πήγαινε αργά πάνω στην αγωνιστική γραμμή ενώ πίσω του ερχόταν ο Σάινθ ο οποίος βρισκόταν εκείνη τη στιγμή σε γρήγορο γύρο με αποτέλεσμα ο Ισπανός να αναγκαστεί να βγει εκτός πίστας για να μη συγκρουστούν.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.