Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αυστραλίας, κατατακτήριες δοκιμές: Ο βασιλιάς Χάμιλτον δεν άφησε περιθώρια

του Σωτήριου Χάλλα

Στις πρώτες κατατακτήριες της χρονιάς αυτός που ξεχώρισε ήταν ο Χάμιλτον ο οποίος πήρε με εμφατικό τρόπο την pole position. Ο Βρετανός είχε καταφέρει λίγο πριν το τέλος να βρίσκεται στην πρώτη θέση με 0.35 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Ραϊκόνεν. Τότε βγήκε για έναν τελευταίο γύρο και έσπασε τα χρονόμετρα αφού κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του κατά 0.887 δευτερόλεπτα αφήνοντας στα 6 δέκατα τον Φινλανδό της Ferrari ο οποίος βελτίωσε κατά 2 δέκατα το χρόνο του.

Στη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα βρεθεί ο Φέτελ ο οποίος στην τελευταία του προσπάθεια δεν κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή του ενώ δίπλα του θα ξεκινήσει ο Μαξ Φερστάπεν της Red Bull. Στον πίνακα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε αναλυτικά την αυριανή κατάταξη.

Τα σημεία που είναι άξια σχολιασμού είναι η βελτίωση της McLaren σε σχέση με πέρυσι αφού και τα δύο μονοθέσια βρέθηκαν στο Q2 και οριακά δεν πέρασαν στο Q3. Σε πολύ καλή φόρμα βρίσκονται οι Renault και Haas οι οποίες κατάφεραν να έχουν πλήρη παρουσία στο Q3 με τους Γάλλους να ξεκινάνε αύριο από τις θέσεις 8 και 9 και τους Αμερικάνους από τις θέσεις 6 και 7. Αξιοσημείωτη είναι και η πτώση της Williams η οποία θα ξεκινήσει αύριο από τις θέσεις 14 και 20.

Το γεγονός που σημάδεψε τις πρώτες κατατακτήριες του νέου πρωταθλήματος ήταν η έξοδος του Μπότας σχεδόν στο ξεκίνημα του Q3. Ο Φινλανδός οδηγός της Mercedes έχασε το πίσω μέρος του μονοθεσίου καθώς έβγαινε από το πρώτο “S” και κατέληξε στον τοίχο προκαλώντας εκτεταμένες ζημιές στην W09 του. Λόγωψ αυτού του ατυχήματος δεν πρόλαβε να γράψει χρόνο στο Q3 και θα ξεκινήσει αύριο από τη 10η θέση.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.