Είστε εδώ

F1

Γκραν Πρι Αμερικής - Κατατακτήριες: Έντονη μάχη μέχρι το τέλος

του Σωτήριου Χάλλα

Τις 82 pole positions έφτασε ο Λιούις Χάμιλτον σε μία πάρα πολύ έντονη μάχη με τις δύο Ferrari των Σεμπάστιαν Φέτελ και Κίμι Ραϊκόνεν καθώς η διαφορά των τριών πρώτων ήταν μόλις 70 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Στο Q1 είχαμε και το μοναδικό απρόοπτο των κατατακτήριων όταν δημιουργήθηκε έντονο πρόβλημα στο πίσω αριστερά μέρος του μονοθεσίου του Μαξ Φερστάπεν λόγω του ότι στη στροφή 15 πάτησε εκτός των ορίων της πίστας και χτύπησε στα κίτρινα κερμπ τα οποία έχουν μεγαλύτερο ύψος από το συνηθισμένο. Όσον αφορά την κατάταξη οι πέντε που αποκλείστηκαν ήταν οι Αλόνσο, Σιρότκιν, Στρολ, Έρικσον και Φαντόρν.

Πηγαίνοντας στο Q2 ξέραμε ήδη τους τρεις οδηγούς που θα αποκλείονταν. Αυτοί ήταν ο Φερστάπεν που δεν μπορούσε να συμμετάσχει και οι Χάρτλεϊ και Γκασλί οι οποίοι έχοντας αλλάξει κινητήρες θα εκκινήσουν από το τέλος του grid ανεξάρτητα από τη θέση που θα καταλάμβαναν. Με αυτά τα δεδομένα ο σκοπός του Q2 ήταν να βρεθεί ποιοι θα κατέληγαν στις θέσεις 11 και 12. Η ολοκλήρωση του 15λεπτου βρήκε εκτός δεκάδας τους Σάινθ και Μάγκνουσεν. Αξιοσημείωτο είναι ότι η διαφορά ανάμεσα στον δέκατο Χάλκενμπεργκ και τον Ισπανό team mate του που αποκλείστηκε ήταν μόλις 2 χιλιοστά του δευτερολέπτου.

Το πιο έντονο κομμάτι της μάχης το είδαμε στο Q3. Στις πρώτες προσπάθειες των οδηγών ο Χάμιλτον βρέθηκε στην κορυφή όμως φαινότανε ότι η μάχη θα ήταν ιδιαίτερα έντονη καθώς οι διαφορές μεταξύ του Βρετανού και των δύο οδηγών της Ferrari ήταν αρκετά μικρές, κάτι που είχαμε δει και νωρίτερα, στο FP3.

Τελικά αυτό το σενάριο επιβεβαιώθηκε καθώς μπορεί ο Χάμιλτον να βρέθηκε και πάλι στην κορυφή όμως η απόστασή του από τον Φέτελ ήταν 61 χιλιοστά του δευτερολέπτου και από τον Ραϊκόνεν 70. Ωστόσο, στην αυριανή εκκίνηση ο Φινλανδός θα βρεθεί στην πρώτη σειρά και ο Γερμανός στην τρίτη καθώς έχει ποινή τριών θέσεων επειδή δεν επιβράδυνε όσο θα έπρεπε υπό καθεστώς κόκκινης σημαίας στο FP1.

Η τελική κατάταξη λοιπόν, είναι Χάμιλτον, Ραϊκόνεν, Μπότας, Ρικιάρντο, Φέτελ, Οκόν, Χάλκενμπεργκ, Γκροσζάν, Λεκλέρκ, Πέρεθ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.