Είστε εδώ

F1

Formula 1:Budget cap δύο ταχυτήτων θέλει ο Μπινότο

του Σωτήριου Χάλλα

Ο επικεφαλής της Ferrari, Ματία Μπινότο, θεωρεί ότι η Formula 1 πρέπει να εξετάσει την ιδέα να υπάρχει διαφορετικό budget cap για κάθε ομάδα, δηλαδή πλαφόν στο πόσα χρήματα μπορεί να ξοδέψει σε μια χρονιά.

Οι ομάδες της Formula 1 προσανατολίζονται στην περαιτέρω μείωση του επιτρεπόμενου budget για το 2021, προκειμένου να βοηθηθούν οι μικρότερες, οι οποίες έχουν ήδη χάσει πολλά έσοδα από τη μη πραγματοποίηση αγώνων και προβλέπεται να χάσουν ακόμα περισσότερα.

Η αρχική συμφωνία προέβλεπε ότι το όριο των εξόδων για την επόμενη χρονιά θα μειωνόταν στα 150 εκατομμύρια δολάρια, από 175 εκατομμύρια που προέβλεπαν οι κανονισμοί. Ωστόσο, ύστερα από δηλώσεις του επικεφαλής της McLaren, Ζακ Μπράουν, ο οποίος εκτίμησε ότι η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί μπορεί να οδηγήσει μέχρι και σε έξοδο τεσσάρων ομάδων από το άθλημα, υπήρξαν κάποιες φωνές που ήθελαν το όριο να μειώνεται περαιτέρω, στα 125 ή ακόμα και τα 100 εκατομμύρια δολάρια.

Από την άλλη, οι μεγαλύτεροι “παίκτες” δεν επιθυμούν κάτι τέτοιο, καθώς έχουν μάθει να ξοδεύουν αλόγιστα, προκειμένου να μπορούν να βρίσκονται πάντα στις κορυφαίες θέσεις.

Τα επιχειρήματα του Μπινότο για να υποστηρίξει την άποψή του είναι ότι δεν είναι όλες οι ομάδες το ίδιο. Συγκεκριμένα, αναφέρει ότι κάποιες, όπως η Ferrari, φτιάχνουν ολόκληρο το μονοθέσιο μόνες τους, ενώ κάποιες άλλες, προμηθεύονται τον κινητήρα, το κιβώτιο ή ακόμα και ολόκληρα τμήματα του αυτοκινήτου. Κατά συνέπεια, θεωρεί ότι οι ομάδες που ανήκουν στην πρώτη κατηγορία πρέπει να τους επιτραπεί να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα, σε αντίθεση με εκείνες που ανήκουν στη δεύτερη κατηγορία.

Άραγε τι θα αποφασίσουν οι επικεφαλής των ομάδων;

 

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.