![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/18/photon31597f84934.jpg?itok=_uouybwf)
Η Williams παρουσίασε το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνιστεί στη Formula 1 για το πρωτάθλημα του 2020, ελπίζοντας ότι η τελευταία χρονιά πριν από τις μεγάλες αλλαγές του 2021 θα είναι καλύτερη σε σχέση με το 2019 το οποίο αποδείχτηκε καταστροφικό.
Το 2019 είχε ξεκινήσει με τον χειρότερο τρόπο αφού η κατασκευή του μονοθεσίου είχε καθυστερήσει με αποτέλεσμα η ομάδα να χάσει τις πρώτες δυόμιση μέρες δοκιμών. Η απογοητευτική κατάσταση οδήγησε τον τεχνικό διευθυντή, Πάντι Λόου, να αποχωρήσει.
Μέσα στη χρονιά, οι Βρετανοί πήραν με μεταγραφή τον Ντέιβιντ Γουόρνερ από τους “ταύρους” ως επικεφαλής σχεδίασης και τον Τζόναθαν Κάρτερ από τη Renault, ο οποίος τοποθετήθηκε ένα σκαλί πιο κάτω.
Ακόμα, σε σχέση με το 2019 αλλαγές υπάρχουν και στο οδηγικό δίδυμο αφού μπορεί ο Τζορτζ Ράσελ να παρέμεινε, όμως ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα έφυγε και στη θέση του ήρθε ο Καναδός Νίκολας Λάτιφι. Ο Καναδός κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην F2 το 2019, ενώ είναι γιος δισεκατομμυριούχου, το οποίο συνεπάγεται αυξημένη χρηματοδότηση για την ομάδα.
Η FW43 όπως ονομάζεται το νέο μονοθέσιο, έχει πολύ διαφορετικό livery, στο οποίο κυριαρχούν το λευκό, το μπλε και το κόκκινο. Ο βασικός χορηγός είναι και πάλι η εταιρεία ROKiT, ενώ οι κινητήρες συνεχίζουν να προμηθεύονται από τη Mercedes.
Μετά την παρουσίαση η Williams έβαλε το μονοθέσιο στην πίστα της Βαρκελώνης με τον Τζορτζ Ράσεκ πίσω από το τιμόνι, χρησιμοποιώντας τη μία από τις δύο ημέρες βιντεογράφησης που δικαιούται κατά τη διάρκεια του έτους.