Είστε εδώ

F1

Formula 1: Williams - Κουβαλάει ελπίδες η FW43

του Σωτήριου Χάλλα

Η Williams παρουσίασε το μονοθέσιο με το οποίο θα αγωνιστεί στη Formula 1 για το πρωτάθλημα του 2020, ελπίζοντας ότι η τελευταία χρονιά πριν από τις μεγάλες αλλαγές του 2021 θα είναι καλύτερη σε σχέση με το 2019 το οποίο αποδείχτηκε καταστροφικό.

Το 2019 είχε ξεκινήσει με τον χειρότερο τρόπο αφού η κατασκευή του μονοθεσίου είχε καθυστερήσει με αποτέλεσμα η ομάδα να χάσει τις πρώτες δυόμιση μέρες δοκιμών. Η απογοητευτική κατάσταση οδήγησε τον τεχνικό διευθυντή, Πάντι Λόου, να αποχωρήσει.

Μέσα στη χρονιά, οι Βρετανοί  πήραν με μεταγραφή τον Ντέιβιντ Γουόρνερ από τους “ταύρους” ως επικεφαλής σχεδίασης και τον Τζόναθαν Κάρτερ από τη Renault, ο οποίος τοποθετήθηκε ένα σκαλί πιο κάτω.

Ακόμα, σε σχέση με το 2019 αλλαγές υπάρχουν και στο οδηγικό δίδυμο αφού μπορεί ο Τζορτζ Ράσελ να παρέμεινε, όμως ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα έφυγε και στη θέση του ήρθε ο Καναδός Νίκολας Λάτιφι. Ο Καναδός κατέκτησε τη δεύτερη θέση στην F2 το 2019, ενώ είναι γιος δισεκατομμυριούχου, το οποίο συνεπάγεται αυξημένη χρηματοδότηση για την ομάδα.

Η FW43 όπως ονομάζεται το νέο μονοθέσιο, έχει πολύ διαφορετικό livery, στο οποίο κυριαρχούν το λευκό, το μπλε και το κόκκινο. Ο βασικός χορηγός είναι και πάλι η εταιρεία ROKiT, ενώ οι κινητήρες συνεχίζουν να προμηθεύονται από τη Mercedes.

Μετά την παρουσίαση η Williams έβαλε το μονοθέσιο στην πίστα της Βαρκελώνης με τον Τζορτζ Ράσεκ πίσω από το τιμόνι, χρησιμοποιώντας τη μία από τις δύο ημέρες βιντεογράφησης που δικαιούται κατά τη διάρκεια του έτους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.