![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/21/photon31645f85093.jpg?itok=Km4Opq3o)
Μπορεί να επικρατεί «ησυχία» λόγω της μεσημεριανής παύσης στην πίστα της Βαρκελώνης, όμως όλοι ασχολούνται με το DAS (Dual Axis Steering) της Mercedes, που μεταβάλει τις γωνίες των μπροστινών τροχών και κατά πόσο είναι νόμιμο ή όχι με τη Mercedes να υποστηρίζει ότι είναι νόμιμο, ισχυρίζοντας ότι για το τρέχον έτος είναι νόμιμο και ότι οι αντίπαλες ομάδες που «ασχολούνται» με αυτό θα πρέπει να ξοδέψουν πολλά χρήματα για την εξέλιξη για μια μόνο χρονιά καθώς το 2021 που αλλάζουν οι κανονισμοί, αυτό απαγορεύεται.
Θα έχει μακρύ δρόμο όπως φαίνεται η υπόθεση DAS.
Πάντως κατά το πρώτο μέρος της 3ης και τελευταίας ημέρας των επίσημων δοκιμών στην πίστα της Βαρκελώνης ο Μπότας ήταν ο ταχύτερος με τη Mercedeς, με τον Οκόν δεύτερο σε «άλλους» γύρους από πλευράς χρόνων.
Πρόβλημα με τον κινητήρα της Ferrari αντιμετώπισε ο Φέτελ. Ο κινητήρας ήδη «πακεταρίστηκε» για το Μαρανέλο ενώ κατά τις απογευματινές ώρες θα τοποθετηθεί καινούργιος. Πάντως ο Φέτελ σημείωσε την υψηλότερη τελική με 329.1 χλμ. με δεύτερο τον Στρολ (Racing Point) με 320.3 χλμ./ώρα και τρίτο τον Τζιοβινάτσι (Alfa Romeo) με 317.1 χλμ./ώρα.
Στον πίνακα οι χρόνοι και οι γύροι από τους οδηγούς πριν τη μεσημεριανή παύση.