Είστε εδώ

F1

Formula 1 - Βάλτερι Μπότας: Λέει τι θα κάνει για να κερδίσει τον Χάμιλτον

του Σωτήριου Χάλλα

Το 2019 ήταν μια περίεργη χρονιά για τον Μπότας, αφού στην αρχή και στο τέλος έδειξε να είναι οδηγός που μπορεί να διεκδικεί νίκες, όμως στο μέσο του πρωταθλήματος είχε πτώση στην απόδοσή του.

Αυτή η πτώση απόδοσης σε συνδυασμό με τα πολύ καλά αποτελέσματα του Χάμιλτον τον άφησαν στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, έχοντας μαζέψει 87 βαθμούς λιγότερους από τον team mate του.

Βέβαια, ακόμα και έτσι το 2019 ήταν η καλύτερη χρονιά του στη Formula 1, αφού κατάφερε να μαζέψει 326 βαθμούς και να κάνει 4 νίκες, ενώ ανέβηκε και 11 φορές στο βάθρο.

Ο ίδιος πριν από την έναρξη της σεζόν του 2019 έλεγε ότι έχει δουλέψει με τον εαυτό του, ώστε να μπορεί να αποδώσει καλύτερα και να είναι πιο κοντά στον Χάμιλτον. Μπορεί τελικά να μην τον κέρδισε, όμως σίγουρα εμφανίστηκε σαφώς βελτιωμένος.

Πλέον, για το 2020 ο Μπότας λέει ότι ξέρει ποιο είναι το βασικό σημείο που πρέπει να βελτιώσει, προκειμένου να είναι ακόμα πιο κοντά στον έξι φορές παγκόσμιο πρωταθλητή και αυτό είναι η σταθερότητα. Από εκεί και πέρα αναγνωρίζει ότι υπάρχουν και άλλα στοιχεία που χρήζουν βελτίωσης όπως το οδηγικό του στυλ και ο τρόπος που διαχειρίζεται τα ελαστικά, όμως εστιάζει κυρίως στο να είναι πιο σταθερός στην απόδοσή του το 2020.

Για αυτό το λόγο δήλωσε ότι εργάζεται όλο τον χειμώνα προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς η έλλειψη σταθερότητας του κόστισε μέσα στο 2019, είτε με κακά πλασαρίσματα στις κατατακτήριες, είτε με περιστατικά όπως στο Γκραν Πρι Γερμανίας όπου έχασε αρκετούς βαθμούς.

Μετά τα παραπάνω, λοιπόν, ο Μπότας λέει ότι το 2020 θα είναι ακόμα καλύτερος καθώς πλέον έχει βρει τον τρόπο να αντιμετωπίσει τον Χάμιλτον.

Άραγε θα τα καταφέρει ή θα περιοριστεί πάλι στο ρόλο του δεύτερου οδηγού;

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.