Είστε εδώ

F1

Formula 1: Στον αέρα κανονισμοί και καλεντάρι

του Σωτήριου Χάλλα

Την Πέμπτη 19 Μαρτίου οι Τσέις Κάρεϊ, επικεφαλής της Liberty Media, Ρος Μπρον, υπεύθυνος της εταιρείας για τα αγωνιστικά θέματα και Ζαν Τοντ, πρόεδρος της FIA, θα έχουν τηλεδιάσκεψη με τους επικεφαλής των 10 ομάδων της Formula 1.

Πρόκειται για τηλεδιάσκεψη με ιδιαίτερη βαρύτητα αφού σε αυτή θα συζητηθούν δύο πολύ καυτά θέματα. Το ένα είναι τι θα γίνει με το καλεντάρι όταν και αν κάποια στιγμή δοθεί το ΟΚ για την εκκίνηση του πρωταθλήματος και το δεύτερο αφορά τους κανονισμούς του 2021.

Μπορεί η Formula 1 να ετοιμάζεται εδώ και πολύ καιρό για μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές κανονισμών της ιστορίας της, όμως ο κορωνοϊός ίσως να της χαλάσει τα σχέδια. Με τους αγώνες σε Αυστραλία, Μπαχρέιν, Κίνα και Βιετνάμ να έχουν αναβληθεί και εκείνους σε Ολλανδία, Ισπανία και Μονακό να κινδυνεύουν, κάποιες ομάδες έχουν αρχίσει να βλέπουν με καλό μάτι την καθυστέρηση στην αλλαγή των κανονισμών. Έτσι, στην τηλεδιάσκεψη θα συζητηθεί το ενδεχόμενο τελικά οι νέοι κανονισμοί να μην εφαρμοστούν το 2021 αλλά το 2022.

Προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια ένδειξη ή φήμη σχετικά με τη στάση που θα κρατήσει η κάθε ομάδα στα παραπάνω θέματα, όμως πρέπει να σημειώσουμε ότι και στις δύο περιπτώσεις, για να ισχύσει μια απόφαση θα πρέπει να συμφωνήσουν όλες οι ομάδες. Αν υπάρξει έστω και μία που θα διαφωνήσει, αυτό σημαίνει ότι δε θα υπάρξει καμία αλλαγή.

Περιμένουμε με αγωνία να δούμε τι θα αποφασιστεί.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.