![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/12/27/photon31019f83575.jpg?itok=u_G5C8a4)
Μπορεί η Ferrari λόγω των ημερών να έκανε ένα ωραίο δώρο στον Λεκλέρκ προσφέροντάς του ένα νέο συμβόλαιο μέχρι και το τέλος του 2024, αλλά και η Ferrari έλαβε το «δώρο» της. Την υπογραφή του Μονεγάσκου, ασχέτως τα εκατομμύρια που προστέθηκαν στον τραπεζικό λογαριασμό του Λεκλέρκ.
Από την άλλη θα ήταν μεγάλο λάθος να τον αφήσει να φύγει, καθώς το 2019, έχοντας μάλιστα ως ομόσταυλό του τον 4 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στη Formula 1 Σεμπάστιαν Φέτελ, η όλη του επίδοση ήταν εξαιρετική.
Μη ξεχνάμε ότι στην πρώτη του χρονιά στη Ferrari, της «έδωσε» δύο νίκες, 7 φορές ξεκίνησε από την pole position και ανέβηκε στο βάθρο 10 συνολικά φορές, όλες το 2019, για να καταταγεί 4ος στο πρωτάθλημα της Formula 1 για τη χρονιά που φεύγει, πίσω από Χάμιλτον, Μπότας, Φερστάπεν και μπροστά από τον Φέτελ.
Ο Λεκλέρκ ήρθε στη Ferrari το 2019 από την Alfa Romeo-Sauber, αντικαθιστώντας τον Ραϊκόνεν, και έκανε αυτά που έκανε….
Στην ουσία λοιπόν άλλαξαν ομάδες Λεκλέρκ-Ραϊκόνεν και το χαρτί της μεταγραφής «βγήκε» για την ομάδα του Ματίας Μπινότο.
Έτσι λοιπόν η Ferrari έκανε κίνηση «ρουά-ματ» ανανεώνοντας το συμβόλαιο του Μονεγάσκου. Του πρώτου οδηγού από το Πριγκιπάτο της Μεσογείου που συμμετέχει στη Formula 1 μετά από 25 χρόνια (ο Ολιβιέ Μπερετά οδήγησε για 9 Γκραν Πρι το μονοθέσιο της Larrousse Team το 1994) και 69 χρόνια μετά που Μονεγάσκος ανεβαίνει στο βάθρο της Formula 1.
Πρώτη φορά είχε ανέβει ο Λουί Σιρόν το 1950…