Είστε εδώ

F1

Formula 1: Πρεμιέρα στο Μονακό (μπορεί και όχι)

του Σωτήριου Χάλλα

Η Formula 1 και η FIA έδωσαν στη δημοσιότητα μια κοινή ανακοίνωση, με την οποία αναφέρουν ότι ελπίζουν το πρωτάθλημα να ξεκινήσει στο τέλος του 2019.

Μέχρι στιγμής είχε γίνει γνωστό ότι λόγω του κορωνοϊού ακυρώνονται ή αναβάλλονται οι πρώτοι τέσσερις αγώνες σε Αυστραλία, Μπαχρέιν, Βιετνάμ και Κίνα. Ωστόσο, σύμφωνα με τη νέα ανακοίνωση και ρίχνοντας μια ματιά στο καλεντάρι του 2020, διαπιστώνουμε ότι την ίδια μοίρα θα έχουν, πιθανότατα, ακόμα δύο αγώνες. Ο ένας είναι στην Ολλανδίας που είναι προγραμματισμένος για το τριήμερο 1 – 3 Μαΐου και ο άλλος εκείνος της Ισπανίας με το σχεδιασμό να είναι για τις 8 – 10 Μαΐου.

Έτσι, αν μέχρι τότε έχει αρχίσει να περιορίζεται η εξάπλωση του ιού και δεν αλλάξει κάτι, η πρεμιέρα θα γίνει στο Μονακό, που κανονικά θα ήταν ο έβδομος αγώνας της σεζόν.

Ωστόσο, οι προβλέψεις θέλουν την κατάσταση στην Ευρώπη να χειροτερεύει μέσα στους επόμενους έναν με δύο μήνες, όμως κανείς δεν ξέρει σίγουρα την εξέλιξη.

Ήδη η Formula 1 και η FIA αναζητούν τρόπους για να γίνουν τα Γκραν Πρι σε νέες ημερομηνίες, αν όχι όλα, τουλάχιστον τα περισσότερα, αφού η πλήρης ακύρωσή τους θα έχει μεγάλο οικονομικό κόστος για τους δύο θεσμούς, αλλά και για τους διοργανωτές του εκάστοτε αγώνα. Επιπλέον, σε περίπτωση ακύρωσης των αγώνων προβλήματα θα αντιμετωπίσουν και οι ομάδες, ειδικά οι πιο μικρές, αφού θα έχουν μειωμένα έσοδα.

Όμως και η πραγματοποίηση των αγώνων σε πιο “σφιχτό” πρόγραμμα θα δημιουργήσει δυσκολίες, αφού μηχανικοί, οδηγοί και όλα τα άλλα μέλη κάθε ομάδας θα πρέπει να ταξιδεύουν συνεχώς.

Για να δούμε τι άλλες εκπλήξεις επιφυλάσσει το 2020.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.