![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/3/photon32120f86423.jpg?itok=RyGBMyDC)
Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.
Οι δύο πιλότοι που αθροιστικά έχουν δέκα πρωταθλήματα, έξι για τον Χάμιλτον και τέσσερα για τον Φέτελ, είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι του grid.
Ο Βρετανός βρίσκεται στην κορυφή του πίνακα με τις απολαβές, καθώς σε ετήσια βάση παίρνει από τη Mercedes 40 εκατομμύρια δολάρια. Πίσω του βρίσκεται ο Γερμανός με τη διαφορά να είναι μικρή, αφού η Ferrari προσθέτει κάθε χρόνο στον λογαριασμό του 35 εκατομμύρια δολάρια.
Οι πρώτοι οδηγοί που δέχτηκαν να μειωθεί ο μισθός τους ήταν εκείνοι της McLaren, Σάινθ και Νόρις, όμως τα συμβόλαιά τους είναι πολλές φορές μικρότερα. Συγκεκριμένα, ο Ισπανός παίρνει 2 εκατομμύρια δολάρια ανά έτος και ο Βρετανός, 600.000 δολάρια.
Δεδομένου ότι τα συμβόλαια των Χάμιλτον και Φέτελ είναι πολύ μεγάλα, το γεγονός ότι δέχτηκαν να τους γίνει μείωση, μεταφράζεται σε εξοικονόμηση χρημάτων αξίας μερικών εκατομμυρίων.
Ωστόσο, επειδή στις πιο μικρές ομάδες τα συμβόλαια των οδηγών είναι σημαντικά χαμηλότερα, ακόμα και αν δεχτούν μείωση απολαβών, δε θα είναι σημαντική η βελτίωση για τα οικονομικά των ομάδων τους.