Είστε εδώ

F1

Formula 1: Περικοπές για Χάμιλτον και Φέτελ

του Σωτήριου Χάλλα

Οι Χάμιλτον και Φέτελ δέχθηκαν τα χρήματα που θα πάρουν για το 2020 να μειωθούν, κ δεδομένου ότι το πρωτάθλημα δε θα αρχίσει πριν τις 14 Ιουνίου (σύμφωνα με το πιο αισιόδοξο σενάριο) και ότι το οικονομικό αντίκτυπο για τις ομάδες θα είναι πολύ μεγάλο.

Οι δύο πιλότοι που αθροιστικά έχουν δέκα πρωταθλήματα, έξι για τον Χάμιλτον και τέσσερα για τον Φέτελ, είναι οι πιο ακριβοπληρωμένοι του grid.

Ο Βρετανός βρίσκεται στην κορυφή του πίνακα με τις απολαβές, καθώς σε ετήσια βάση παίρνει από τη Mercedes 40 εκατομμύρια δολάρια. Πίσω του βρίσκεται ο Γερμανός με τη διαφορά να είναι μικρή, αφού η Ferrari προσθέτει κάθε χρόνο στον λογαριασμό του 35 εκατομμύρια δολάρια.

Οι πρώτοι οδηγοί που δέχτηκαν να μειωθεί ο μισθός τους ήταν εκείνοι της McLaren, Σάινθ και Νόρις, όμως τα συμβόλαιά τους είναι πολλές φορές μικρότερα. Συγκεκριμένα, ο Ισπανός παίρνει 2 εκατομμύρια δολάρια ανά έτος και ο Βρετανός, 600.000 δολάρια.

Δεδομένου ότι τα συμβόλαια των Χάμιλτον και Φέτελ είναι πολύ μεγάλα, το γεγονός ότι δέχτηκαν να τους γίνει μείωση, μεταφράζεται σε εξοικονόμηση χρημάτων αξίας μερικών εκατομμυρίων.

Ωστόσο, επειδή στις πιο μικρές ομάδες τα συμβόλαια των οδηγών είναι σημαντικά χαμηλότερα, ακόμα και αν δεχτούν μείωση απολαβών, δε θα είναι σημαντική η βελτίωση για τα οικονομικά των ομάδων τους.

 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.