Είστε εδώ

F1

Formula 1: Ο δρόμος προς τα βιώσιμα καύσιμα

του Σωτήριου Χάλλα

Η Formula 1 έχει ανακοινώσει ότι μέχρι το 2030 θέλει το άθλημα να έχει γίνει ανθρακικά ουδέτερο, δηλαδή οι δραστηριότητές του να μην προσθέτουν διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα.

Ένα από τα πρώτα και πιο σημαντικά βήματα προς αυτή την κατεύθυνση είναι η χρησιμοποίηση πλήρως βιώσιμων καυσίμων από το 2023, όμως για να γίνει αυτό, οι δοκιμές θα πρέπει να αρχίσουν σύντομα. Με τη χρήση βιώσιμων καυσίμων η Formula 1 πετυχαίνει δύο στόχους. Από τη μία συμβάλλει στη μείωση της μόλυνσης του περιβάλλοντος και από την άλλη εκπέμπει οικολογικό μήνυμα στα εκατομμύρια κόσμου που παρακολουθούν το πρωτάθλημα.

Σύμφωνα με το πλάνο που υπάρχει αυτή τη στιγμή, το 2022 τα καύσιμα θα αποτελούνται σε ποσοστό 20% από βιομάζα, ώστε αυτό να λειτουργήσει ως ενδιάμεσο βήμα, προκειμένου από το 2023 η υιοθέτηση των εναλλακτικών καυσίμων να φτάσει το 100%. Αυτό το οποίο δεν έχει αποφασιστεί οριστικά μέχρι στιγμής είναι αν τα βιοκαύσιμα που θα προορίζονται για τη Formula 1 θα παράγονται από βιολογικά απόβλητα ή συνθετικά καύσιμα που χρησιμοποιούν ως βάση υδρογόνο και άνθρακα.

Σύμφωνα με την FIA οι τέσσερις κατασκευαστές κινητήρων (Mercedes, Ferrari, Honda και Renault), έχουν δηλώσει στην παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού ότι είναι πρόθυμοι να προβούν στις απαραίτητες αλλαγές στα υβριδικά σύνολά τους, αν δουν ότι η προσέγγιση που θα επιλεγεί είναι εφικτή και ρεαλιστική.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.