Είστε εδώ

F1

Formula 1, Mercedes: Πού πήγε η αξιοπιστία της;

του Σωτήριου Χάλλα

Το θέμα που συζητήθηκε περισσότερο από κάθε άλλο κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ήταν το DAS που παρουσίασε η Mercedes, όμως βασικότερο ζητούμενο από την απόδοση είναι η αξιοπιστία ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, τομέας στον οποίο οι Γερμανοί ίσως να αντιμετωπίσουν πρόβλημα.

Τα υβριδικά σύνολα που κινούν τα ασημένια βέλη αλλά και τα μονοθέσια των Racing Point και Williams είχαν τις περισσότερες βλάβες κατά τη διάρκεια των δοκιμών, με την πλειοψηφία αυτών να εμφανίζονται στα αυτοκίνητα του Sir Frank.

Στην υβριδική εποχή της Formula 1 που ξεκίνησε το 2014, εκτός από υψηλή απόδοση οι κινητήρες της Mercedes μας έχουν συνηθίσει και σε ακόμα υψηλότερη αξιοπιστία, έτσι το να βλέπουμε επαναλαμβανόμενες δυσλειτουργίες προκαλεί εντύπωση. Εκτός της Williams, από αυτά τα προβλήματα επηρεάστηκε και η εργοστασιακή ομάδα, καθώς το απόγευμα της πέμπτης μέρας ο Χάμιλτον πρόλαβε να κάνει μόλις 14 γύρους. Η αιτία σύμφωνα με τους Γερμανούς ήταν πρόβλημα στην πίεση λαδιού την οποία μόλις εντόπισε ο κινητήρας, απενεργοποιήθηκε ώστε να προστατευτεί.

Φέτος οι κανονισμοί γύρω από την καύση λαδιού έχουν γίνει ακόμα πιο αυστηροί. Τις προηγούμενες σεζόν στη Mercedes είχαν καταφέρει να βρουν τρόπο ώστε μαζί με τη βενζίνη να καίγεται και μια ποσότητα λαδιού προκειμένου να ανεβαίνει η ισχύς, μέθοδο που σταδιακά ακολούθησε και η Ferrari. Ωστόσο, η FIA συνεχώς μειώνει την ποσότητα λαδιού που μπορεί να καεί κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, οπότε υπάρχει η πιθανότητα αυτό να τους έχει δημιουργήσει πρόβλημα.

Θεωρούμε ότι ακόμα και αν αυτή τη στιγμή υπάρχει κάποιο ζήτημα αξιοπιστίας, στη Mercedes δε θα χρειαστούν πολύ καιρό για να το αντιμετωπίσουν, καθώς στο παρελθόν έχουν δείξει ότι έχουν αυτή την ικανότητα. Βέβαια στους αγώνες δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.