Το θέμα που συζητήθηκε περισσότερο από κάθε άλλο κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης ήταν το DAS που παρουσίασε η Mercedes, όμως βασικότερο ζητούμενο από την απόδοση είναι η αξιοπιστία ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, τομέας στον οποίο οι Γερμανοί ίσως να αντιμετωπίσουν πρόβλημα.
Τα υβριδικά σύνολα που κινούν τα ασημένια βέλη αλλά και τα μονοθέσια των Racing Point και Williams είχαν τις περισσότερες βλάβες κατά τη διάρκεια των δοκιμών, με την πλειοψηφία αυτών να εμφανίζονται στα αυτοκίνητα του Sir Frank.
Στην υβριδική εποχή της Formula 1 που ξεκίνησε το 2014, εκτός από υψηλή απόδοση οι κινητήρες της Mercedes μας έχουν συνηθίσει και σε ακόμα υψηλότερη αξιοπιστία, έτσι το να βλέπουμε επαναλαμβανόμενες δυσλειτουργίες προκαλεί εντύπωση. Εκτός της Williams, από αυτά τα προβλήματα επηρεάστηκε και η εργοστασιακή ομάδα, καθώς το απόγευμα της πέμπτης μέρας ο Χάμιλτον πρόλαβε να κάνει μόλις 14 γύρους. Η αιτία σύμφωνα με τους Γερμανούς ήταν πρόβλημα στην πίεση λαδιού την οποία μόλις εντόπισε ο κινητήρας, απενεργοποιήθηκε ώστε να προστατευτεί.
Φέτος οι κανονισμοί γύρω από την καύση λαδιού έχουν γίνει ακόμα πιο αυστηροί. Τις προηγούμενες σεζόν στη Mercedes είχαν καταφέρει να βρουν τρόπο ώστε μαζί με τη βενζίνη να καίγεται και μια ποσότητα λαδιού προκειμένου να ανεβαίνει η ισχύς, μέθοδο που σταδιακά ακολούθησε και η Ferrari. Ωστόσο, η FIA συνεχώς μειώνει την ποσότητα λαδιού που μπορεί να καεί κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, οπότε υπάρχει η πιθανότητα αυτό να τους έχει δημιουργήσει πρόβλημα.
Θεωρούμε ότι ακόμα και αν αυτή τη στιγμή υπάρχει κάποιο ζήτημα αξιοπιστίας, στη Mercedes δε θα χρειαστούν πολύ καιρό για να το αντιμετωπίσουν, καθώς στο παρελθόν έχουν δείξει ότι έχουν αυτή την ικανότητα. Βέβαια στους αγώνες δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος.