Είστε εδώ

F1

Formula 1: Χειμερινές δοκιμές: Με φόρα από το '19

του Σωτήριου Χάλλα

Σα να μην πέρασε μια μέρα από το τελευταίο Γκραν Πρι του 2019 στο Αμπού Ντάμπι, η Mercedes βρέθηκε στην κορυφή των χρόνων στην πρώτη περίοδο των χειμερινών δοκιμών που ξεκίνησαν σήμερα, 19 Φεβρουαρίου, στην πίστα της Βαρκελώνης.

Ο χρόνος που έφερε τον Φινλανδό στην πρώτη θέση ήταν 1:17.313. Να αναφέρουμε ότι το ρεκόρ πίστας σε κατατακτήριες ανήκει στον ίδιο από το 2019 με 1:15.406, ενώ το ρεκόρ σε αγώνα έχει ο Ρικιάρντο με 1:18.441 από το 2018. Άρα, με δεδομένο ότι πρόκειται για δοκιμές και μάλιστα είναι η πρώτη περίοδός τους, οι χρόνοι δείχνουν αρκετά ανταγωνιστικοί.

Ο μοναδικός οδηγός που κατάφερε να κάνει παραπλήσιο χρόνο ήταν ο Πέρεθ με τη διαφορά μεταξύ τους να είναι μόλις 0.062 δευτερόλεπτα.

Πιο πίσω ο Μαξ Φερστάπεν είδε τη διαφορά του από την κορυφή στο +0.474 και ακολούθησε ο Σάινθ με +0.688. Ο Οκόν έκανε παραπλήσιο χρόνο αφού απείχε από τον Μπότας +0.691, με τον Τζορτζ Ράσελ να μένει πιο πίσω στα +0.855. Λεκλέρκ, Κούμπιτσα, Μάγκνουσεν και Κβίατ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, με τους χρόνους τους να υπολείπονται +0.976, +1.073, +1.153 και +1.546.

Στα απρόοπτα ήταν η συμμετοχή του Λεκλέρκ, καθώς ο προγραμματισμός ήταν να οδηγήσει ο Φέτελ, όμως ο Γερμανός ένιωσε αδιαθεσία οπότε τη θέση του πήρε ο Μονεγάσκος.

Όσον αφορά τον Κούμπιτσα, δεν έτρεξε με Williams, αλλά με Alfa Romeo καθώς έχει γίνει μεταγραφή του στην ιταλική ομάδα, όπου έχει το ρόλο του τρίτου οδηγού.

Τους περισσότερους γύρους από όλους έκανε ο Φερστάπεν με 91 και τους λιγότερους ο Ρικιάρντο με 9.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.