Η πίστα του Interlagos υποδέχτηκε τους οδηγούς με βροχή, οπότε το πρώτο μισάωρο η αγωνιστική διαδρομή ήταν πρακτικά άδεια, αφού ήταν πολύ λίγοι εκείνοι που βγήκαν και όσοι το έκαναν, δεν έγραψαν χρονομετρημένο γύρο.
Μετά το μισάωρο άρχισαν οι πρώτες προσπάθειες με βρόχινα ελαστικά και λίγα λεπτά αργότερα οι ομάδες άρχισαν να ρωτούν τους οδηγούς μήπως ήρθε η ώρα για ενδιάμεσα.
Τελικά από ένα σημείο και μετά όλοι έκαναν τη μετάβαση σε ενδιάμεσα ελαστικά. Με αυτά ο Άλμπον έκανε και τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας με 1:16.142. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Μπότας, με τη διαφορά ανάμεσά τους να είναι πάνω από μισό δευτερόλεπτο.
Ο Άλμπον και ο team mate του, Φερστάπεν, μαζί με τους Κβίατ και Γκασλί δοκίμασαν να κάνουν κάποιους γύρους με τα μαλακά ελαστικά προς το τέλος της διαδικασίας, όμως η πίστα δεν είχε στεγνώσει αρκετά με αποτέλεσμα ο Ταϊλανδός να έχει έξοδο στη στροφή 1, η οποία κατέληξε σε σύγκρουση με τον τοίχο. Έξοδο είχαν και οι Φερστάπεν και Κβίατ, όμως ήταν τυχεροί και δε χτύπησαν το μονοθέσιό τους.
Όσον αφορά την κατάταξη, πίσω από τον Μπότας, στην τρίτη θέση, βρέθηκε ο Φέτελ με τον Λεκλέρκ να ακολουθεί. Ο Σάινθ ανέβηκε μέχρι την πέμπτη θέση με τις Renault των Χούλκενμπεργκ και Ρικιάρντο να ακολουθούν. Γκασλί, Κβίατ και Νόρις έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.
Η συνέχεια θα δοθεί με τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στις 20:00, ώρα Ελλάδας.