Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γκραν Πρι Βραζιλίας - FP1: Καλωσόρισμα με βροχή

του Σωτήριου Χάλλα

Η πίστα του Interlagos υποδέχτηκε τους οδηγούς με βροχή, οπότε το πρώτο μισάωρο η αγωνιστική διαδρομή ήταν πρακτικά άδεια, αφού ήταν πολύ λίγοι εκείνοι που βγήκαν και όσοι το έκαναν, δεν έγραψαν χρονομετρημένο γύρο.

Μετά το μισάωρο άρχισαν οι πρώτες προσπάθειες με βρόχινα ελαστικά και λίγα λεπτά αργότερα οι ομάδες άρχισαν να ρωτούν τους οδηγούς μήπως ήρθε η ώρα για ενδιάμεσα.

Τελικά από ένα σημείο και μετά όλοι έκαναν τη μετάβαση σε ενδιάμεσα ελαστικά. Με αυτά ο Άλμπον έκανε και τον ταχύτερο χρόνο της διαδικασίας με 1:16.142. Δεύτερος ταχύτερος ήταν ο Μπότας, με τη διαφορά ανάμεσά τους να είναι πάνω από μισό δευτερόλεπτο.

Ο Άλμπον και ο team mate του, Φερστάπεν, μαζί με τους Κβίατ και Γκασλί δοκίμασαν να κάνουν κάποιους γύρους με τα μαλακά ελαστικά προς το τέλος της διαδικασίας, όμως η πίστα δεν είχε στεγνώσει αρκετά με αποτέλεσμα ο Ταϊλανδός να έχει έξοδο στη στροφή 1, η οποία κατέληξε σε σύγκρουση με τον τοίχο. Έξοδο είχαν και οι Φερστάπεν και Κβίατ, όμως ήταν τυχεροί και δε χτύπησαν το μονοθέσιό τους.

Όσον αφορά την κατάταξη, πίσω από τον Μπότας, στην τρίτη θέση, βρέθηκε ο Φέτελ με τον Λεκλέρκ να ακολουθεί. Ο Σάινθ ανέβηκε μέχρι την πέμπτη θέση με τις Renault των Χούλκενμπεργκ και Ρικιάρντο να ακολουθούν. Γκασλί, Κβίατ και Νόρις έκλεισαν την πρώτη δεκάδα.

Η συνέχεια θα δοθεί με τη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών στις 20:00, ώρα Ελλάδας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.