![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/26/photon32012f86217.jpg?itok=AHYUH2Ho)
Παρά το γεγονός ότι οι κανονισμοί για το 2021 θα είναι οι ίδιοι με εκείνους του 2020 και ότι οι ομάδες θα τρέξουν και στις δύο σεζόν με το ίδιο σασί, η McLaren θα προχωρήσει κανονικά με την αλλαγή στον προμηθευτή κινητήρων, πηγαίνοντας από τη Renault στη Mercedes.
Βέβαια, αυτό Ίσως να δημιουργήσει προβλήματα στην βρετανική ομάδα, καθώς οι μηχανικοί της θα πρέπει να κάνουν αλλαγές στο σασί, οι οποίες θα επιτρέψουν την τοποθέτηση του γερμανικού κινητήρα στη θέση του γαλλικού.
Η McLaren έχει εξασφαλίσει τη σχετική άδεια, όμως είναι απορίας άξιο γιατί επιλέγει να πάει στη Mercedes το 2021 δημιουργώντας προβλήματα στον εαυτό της, ενώ θα μπορούσε να το κάνει το 2022 που θα αλλάξουν οι κανονισμοί.
Ενδιαφέρον πάνω στο θέμα έχει η άποψη του Μαρκ Πρίστλεϊ, ο οποίος πλέον είναι δημοσιογράφος και κάνει μετάδοση αγώνων, όμως στο παρελθόν για 10 χρόνια ήταν μηχανικός της McLaren.
Ο Βρετανός αναφέρει ότι υπάρχει μία περίπτωση η οποία θα άφηνε τους ανθρώπους στο Γουόκινγκ χωρίς επιλογή και αυτή είναι η πλήρης απεμπλοκή της Renault από τη Formula 1 στο τέλος του 2020. Άλλωστε, με τη μετακίνηση των Βρετανών στη Mercedes, πλέον οι Γάλλοι δε θα έχουν καμία πελατειακή ομάδα, γεγονός το οποίο αποτελεί πλήγμα καθώς μειώνονται στο μισό τα δεδομένα που συγκεντρώνονται ενώ πέφτουν και τα έσοδα.
Δεδομένου ότι η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης και περιορισμό των εξόδων, η αποχώρηση των κίτρινων μονοθεσίων από το άθλημα δε φαίνεται και τόσο απίθανη.