Είστε εδώ

F1

Formula 1: Γιατί η McLaren επιμένει να αλλάξει μοτέρ;

του Σωτήριου Χάλλα

Παρά το γεγονός ότι οι κανονισμοί για το 2021 θα είναι οι ίδιοι με εκείνους του 2020 και ότι οι ομάδες θα τρέξουν και στις δύο σεζόν με το ίδιο σασί, η McLaren θα προχωρήσει κανονικά με την αλλαγή στον προμηθευτή κινητήρων, πηγαίνοντας από τη Renault στη Mercedes.

Βέβαια, αυτό Ίσως να δημιουργήσει προβλήματα στην βρετανική ομάδα, καθώς οι μηχανικοί της θα πρέπει να κάνουν αλλαγές στο σασί, οι οποίες θα επιτρέψουν την τοποθέτηση του γερμανικού κινητήρα στη θέση του γαλλικού.

Η McLaren έχει εξασφαλίσει τη σχετική άδεια,  όμως είναι απορίας άξιο γιατί επιλέγει να πάει στη Mercedes το 2021 δημιουργώντας προβλήματα στον εαυτό της, ενώ θα μπορούσε να το κάνει το 2022 που θα αλλάξουν οι κανονισμοί.

Ενδιαφέρον πάνω στο θέμα έχει η άποψη του Μαρκ Πρίστλεϊ, ο οποίος πλέον είναι δημοσιογράφος και κάνει μετάδοση αγώνων, όμως στο παρελθόν για 10 χρόνια ήταν μηχανικός της McLaren.

Ο Βρετανός αναφέρει ότι υπάρχει μία περίπτωση η οποία θα άφηνε τους ανθρώπους στο Γουόκινγκ χωρίς επιλογή και αυτή είναι η πλήρης απεμπλοκή της Renault από τη Formula 1 στο τέλος του 2020. Άλλωστε, με τη μετακίνηση των Βρετανών στη Mercedes, πλέον οι Γάλλοι δε θα έχουν καμία πελατειακή ομάδα, γεγονός το οποίο αποτελεί πλήγμα καθώς μειώνονται στο μισό τα δεδομένα που συγκεντρώνονται ενώ πέφτουν και τα έσοδα.

Δεδομένου  ότι η συμμαχία Renault-Nissan-Mitsubishi βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης και περιορισμό των εξόδων, η αποχώρηση των κίτρινων μονοθεσίων από το άθλημα δε φαίνεται και τόσο απίθανη.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.