Είστε εδώ

F1

Formula 1: Επιστροφή Αλόνσο με Renault; Όλα ανοιχτά

του Σωτήριου Χάλλα

Τις τελευταίες μέρες πληθαίνουν οι φωνές που θέλουν τον Φερνάντο Αλόνσο να επιστρέφει στη Formula 1, ώστε να οδηγήσει για την ομάδα με την οποία κατέκτησε δύο φορές τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, τη Renault.

Η ανακοίνωση της αποχώρησης του Φέτελ από τη Ferrari στο τέλος του 2020, είχε αποτέλεσμα στη Scuderia να πάει ο Σάινθ και η θέση του νεαρού Ισπανού στη McLaren να καταλήξει στον Ρικιάρντο, οπότε στη Renault έμεινε μια κενή θέση, για την οποία υπάρχει έντονη φημολογία ότι θα καλυφθεί από τον Φερνάντο Αλόνσο.

Τώρα αυτό το σενάριο ενισχύεται καθώς βρετανικά μέσα ενημέρωσης αναφέρουν ότι Renault και Αλόνσο έχουν υπογράψει προσύμφωνο, χωρίς όμως αυτό να αποτελεί εχέγγυο ότι ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα επιστρέψει στην ενεργό δράση.

Αν και οι φήμες είναι έντονες, τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα οπότε υπάρχει περίπτωση να μη δούμε το παραπάνω σενάριο να πραγματοποιείται.

Σε αυτή την κατεύθυνση κινείται η άποψη του Τζένσον Μπάτον, πρωταθλητή του 2009 και team mate του Ισπανού στη McLaren το 2015 και το 2016. Όταν δέχτηκε ερώτηση αν υπάρχουν πιθανότητες ο Αλόνσο να πάει στη Renault, απάντησε κατηγορηματικά όχι. Αναλύοντας περαιτέρω την απάντησή του, είπε ότι ακόμα και αν η Renault κάποια στιγμή βρεθεί στις κορυφαίες θέσεις, για να το πετύχει αυτό θα χρειαστεί τουλάχιστον τέσσερα χρόνια, όμως πρόκειται για μεγάλο χρονικό διάστημα και ο Αλόνσο δεν έχει έχει το περιθώριο, αλλά ούτε τη θέληση να μπει σε αυτή τη διαδικασία.

Γενικότερα οι απόψεις γύρω από το ζήτημα της επιστροφής του Αλόνσο είναι διχασμένες, με ορισμένους όπως ο επικεφαλής της McLaren, Ζακ Μπράουν, να θεωρούν ότι ο Ισπανός είναι ο κατάλληλος για τη θέση και ότι θα τον δούμε ξανά στη γαλλική ομάδα, ενώ άλλοι όπως ο σχολιαστής του καναλιού RTL, Χέικο Βάσερ, να έχουν αντίθετη άποψη.

Πάντως οι Γάλλοι έχουν και άλλες επιλογές με τις κυριότερες να είναι ο Φέτελ και ο Χούλκενμπεργκ, ενώ υπάρχουν και δύο οδηγοί από τις ακαδημίες τους που ξεχωρίζουν σε σχέση με τους υπόλοιπους, ο Κινέζος Γκουάνιου Ζου και ο Δανός, Κρίστιαν Λούντγκαρντ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.