Έπρεπε να φτάσουμε στο πρωινό της πέμπτης μέρας των χειμερινών δοκιμών, προκειμένου η Ferrari να πιέσει το μονοθέσιό της και να κατεβάσει τους χρόνους της, κάτι το οποίο έκανε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ πίσω από το τιμόνι της SF1000.
Το βράδυ που προηγήθηκε είχε βρέξει έντονα με αποτέλεσμα το πρωί η πίστα να είναι βρεγμένη, οπότε στην αρχή οι οδηγοί έκαναν πιο διστακτικά περάσματα, όμως στη συνέχεια στέγνωσε και έβαλαν σλικ ελαστικά, με αποτέλεσμα οι χρόνοι να αρχίσουν να βελτιώνονται.
Περίπου 45 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο Φέτελ έγραψε τον καλύτερο μέχρι εκείνη τη στιγμή χρόνο με τη δεύτερη πιο μαλακή γόμα της Pirelli (C4), μένοντας οριακά πάνω από το 1:17, αφού έκανε 1:17.093. Ωστόσο, λίγο αργότερα χρησιμοποίησε την πιο μαλακή γόμα (C5) και βελτίωσε το χρόνο του στο 1:16.841. Αυτός είναι ο δεύτερος ταχύτερος που έχει καταγραφεί κατά τη διάρκεια των φετινών δοκιμών, πίσω από εκείνον που είχε κάνει ο Μπότας την τρίτη μέρα.
Κατά τη διάρκεια των 4 ωρών είχαμε τρεις φορές την εμφάνιση κόκκινης σημαίας. Η πρώτη οφειλόταν στον Τζιοβινάτσι ο οποίος έχασε τον έλεγχο της C39 και κατέληξε στις μπαριέρες της στροφής 4. Αν και κατάφερε να συνεχίσει για να φτάσει μέχρι τα pits, στην πίστα είχαν μείνει θραύσματα.
Λίγο μετά ο Φερστάπεν βγήκε στη στροφή 5 και η RB16 κόλλησε στην αμμοπαγίδα, ενώ η τρίτη κόκκινη σημαία οφειλόταν στον Φέτελ, Ο Γερμανός είχε και αυτός έξοδο στη στροφή 5. Αν και το μονοθέσιο συνέχισε την πορεία του, η πίστα είχε γεμίσει με χώμα, οπότε έπρεπε να καθαριστεί.
Πιο κοντά από όλους στο ρυθμό του Φέτελ ήταν ο Στρολ, έχοντας πίσω του τον Λατίφι. Ο Νόρις και ο Φερστάπεν ήταν οι τελευταίοι που είχαν διαφορά κάτω του 1 δευτερολέπτου από τον οδηγό της Ferrari. Οι Μπότας και Οκόν έμειναν πιο πίσω, ενώ οι Μάγκνουσεν, Τζιοβινάτσι και Γκασλί ήταν οι τελευταίοι από τους 10 ταχύτερους.