Είστε εδώ

F1

Formula 1, δοκιμές, 5η μέρα: Η Ferrari "ξύπνησε"

του Σωτήριου Χάλλα

Έπρεπε να φτάσουμε στο πρωινό της πέμπτης μέρας των χειμερινών δοκιμών, προκειμένου η Ferrari να πιέσει το μονοθέσιό της και να κατεβάσει τους χρόνους της, κάτι το οποίο έκανε με τον Σεμπάστιαν Φέτελ πίσω από το τιμόνι της SF1000.

Το βράδυ που προηγήθηκε είχε βρέξει έντονα με αποτέλεσμα το πρωί η πίστα να είναι βρεγμένη, οπότε στην αρχή οι οδηγοί έκαναν πιο διστακτικά περάσματα, όμως στη συνέχεια στέγνωσε και έβαλαν σλικ ελαστικά, με αποτέλεσμα οι χρόνοι να αρχίσουν να βελτιώνονται.

Περίπου 45 λεπτά πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο Φέτελ έγραψε τον καλύτερο μέχρι εκείνη τη στιγμή χρόνο με τη δεύτερη πιο μαλακή γόμα της Pirelli (C4), μένοντας οριακά πάνω από το 1:17, αφού έκανε 1:17.093. Ωστόσο, λίγο αργότερα χρησιμοποίησε την πιο μαλακή γόμα (C5) και βελτίωσε το χρόνο του στο 1:16.841. Αυτός είναι ο δεύτερος ταχύτερος που έχει καταγραφεί κατά τη διάρκεια των φετινών δοκιμών, πίσω από εκείνον που είχε κάνει ο Μπότας την τρίτη μέρα.

Κατά τη διάρκεια των 4 ωρών είχαμε τρεις φορές την εμφάνιση κόκκινης σημαίας. Η πρώτη οφειλόταν στον Τζιοβινάτσι ο οποίος έχασε τον έλεγχο της C39 και κατέληξε στις μπαριέρες της στροφής 4. Αν και κατάφερε να συνεχίσει για να φτάσει μέχρι τα pits, στην πίστα είχαν μείνει θραύσματα.

Λίγο μετά ο Φερστάπεν βγήκε στη στροφή 5 και η RB16 κόλλησε στην αμμοπαγίδα, ενώ η τρίτη κόκκινη σημαία οφειλόταν στον Φέτελ, Ο Γερμανός είχε και αυτός έξοδο στη στροφή 5. Αν και το μονοθέσιο συνέχισε την πορεία του, η πίστα είχε γεμίσει με χώμα, οπότε έπρεπε να καθαριστεί.

Πιο κοντά από όλους στο ρυθμό του Φέτελ ήταν ο Στρολ, έχοντας πίσω του τον Λατίφι. Ο Νόρις και ο Φερστάπεν ήταν οι τελευταίοι που είχαν διαφορά κάτω του 1 δευτερολέπτου από τον οδηγό της Ferrari. Οι Μπότας και Οκόν έμειναν πιο πίσω, ενώ οι Μάγκνουσεν, Τζιοβινάτσι και Γκασλί ήταν οι τελευταίοι από τους 10 ταχύτερους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.