![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/28/photon31712f85334.jpg?itok=L6z2QQcP)
Ο χρόνος που έκανε ο Φέτελ στην πρωινή περίοδο της πέμπτης μέρας για τις δοκιμές εξέλιξης, ήταν αρκετός ώστε να παραμείνει στην κορυφή μετά την ολοκλήρωση και του απογευματινού σκέλους.
Ακριβώς αντίθετη πορεία είχε ο Χάμιλτον με τη Mercedes, καθώς αντιμετώπισε πρόβλημα με τον κινητήρα, έχοντας κάνει μόλις 14 γύρους. Η αιτία σύμφωνα με την ομάδα ήταν πρόβλημα στο σύστημα λίπανσης, το οποίο ανάγκασε τον κινητήρα να σβήσει για προληπτικούς λόγους. Αυτό το πρόβλημα έρχεται να προστεθεί σε εκείνα που έχει αντιμετωπίσει η Williams (προμηθεύεται κινητήρες από τη Mercedes), με τη βρετανική ομάδα να βρίσκεται ήδη στο τρίτο υβριδικό σύνολο, αφού έχει αναγκαστεί να αλλάξει δύο φορές τη μονάδα ισχύος.
Τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο έκανε ο Γκασλί, μένοντας ελάχιστα πάνω από το 1:17, με τον Στρολ να είναι μόλις μισό δέκατο πιο αργός. Εντυπωσιακή επίδοση έκανε η Williams με τον Λατίφι, τόσο σε επίπεδο χρονών αφού ήταν τέταρτος, όσο και σε επίπεδο απόστασης, αφού ο Καναδός rookie συμπλήρωσε 160 γύρους.
Ο Νόρις έφερε τη McLaren στην πέμπτη θέση με τον Φερστάπεν να μένει στην έκτη και τον Μπότας στην έβδομη, ενώ Οκόν, Μάγκνουσεν και Άλμπουμ συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα.