Είστε εδώ

F1

Formula 1: Δε θα έρθουν το 2021 οι νέοι κανονισμοί

του Σωτήριου Χάλλα

Οι αλλαγές στους κανονισμούς που θα βλέπαμε από το 2021 στη Formula 1, θα περιμένουν ένα χρόνο ακόμα, αφού οι ομάδες αποφάσισαν ομόφωνα να καθυστερήσει η εισαγωγή τους λόγω των προβλημάτων που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός.

Η FIA, η Formula 1 και οι επικεφαλής τρων 10 ομάδων πραγματοποίησαν τηλεδιάσκεψη, στην οποία αποφάσισαν ομόφωνα την αναβολή για το 2022 της εφαρμογής των κανονισμών. Ωστόσο, αυτή η αλλαγή αφορά μόνο τους τεχνικούς κανονισμούς, αφού το budget cap θα επιβληθεί κανονικά.

Όσον αφορά τα μονοθέσια, οι ομάδες δε θα χρειαστεί να εξελίξουν νέα για το 2021, αλλά θα συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το σασί με το οποίο θα αγωνιστούν το 2020, όπως και όποτε ξεκινήσει η σεζόν. Αυτό έγινε ώστε να υπάρξει μείωση εξόδων, καθώς η πραγματοποίηση λιγότερων αγώνων θα επηρεάσει πολύ τις μικρότερες ομάδες, στις οποίες κάθε χαμένο εκατομμύριο είναι πολύ σημαντικό, σε αντίθεση με τις μεγαλύτερες που δεν επηρεάζονται σημαντικά.

Η καθυστέρηση εφαρμογής των κανονισμών σε συνδυασμό με τη χρησιμοποίηση του ίδιου σασί για δύο χρονιές, δίνει πολύ μεγάλη ανάσα στις ομάδες. Ακόμα και αν δεν είχε προκύψει κανένα απρόοπτο, το 2020 θα ήταν μία πολύ δύσκολη χρονιά αφού όλοι θα έπρεπε να μοιράσουν το προσωπικό ανάμεσα στην εξέλιξη του τρέχοντος μονοθεσίου και την ανάπτυξη του καινούριου.

Επιπλέον, εκτός από το σασί που θα μεταφερθεί αυτούσιο από το 2020 στο 2021, θα επιβληθεί πάγωμα εξέλιξης και σε ορισμένα άλλα μέρη του αυλτοκινήτου, τα οποία θα καθοριστούν μελλοντικά.

Στην απόφαση υπήρχε συμφωνία εννέα ομάδων ήδη από τις 17 Μαρτίου, όμως τότε η Ferrari είχε ζητήσει χρόνο να το σκεφτεί, με την ιταλική ομάδα να λέει το ναι δύο μέρες αργότερα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.