Είστε εδώ

F1

Formula 1: AlphaTauri, η (όχι και τόσο) νέα είσοδος

του Σωτήριου Χάλλα

Η 14η Φεβρουαρίου 2020 σηματοδοτεί το τέλος της Scuderia Toro Rosso η οποία είχε σταθερή παρουσία στη Formula 1 από το 2006 και το ξεκίνημα της Scuderia AlphaTauri, αφού η ιταλική ομάδα από φέτος θα έχει νέο όνομα.

Από τη στιγμή που άλλαξε η ονομασία της ομάδας, το ίδιο θα συμβεί και με τα μονοθέσια. Έτσι, η STR14 του 2019 δε θα αντικατασταθεί από την STR15, αλλά από την AT01. Η παρουσίαση του αυτοκινήτου έγινε στην Αυστρία με τη διοργάνωση της ανάλογης εκδήλωσης.

Βασική αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο καθεστώς είναι ότι πλέον τα βασικά χρώματα που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι το λευκό και το σκούρο μπλε, σε αντίθεση με το μπλε και το κόκκινο που είχαμε συνηθίσει μέχρι τώρα.

Οι Ντανιίλ Κβίατ και Πιερ Γκασλί θα συνεχίσουν να είναι οι οδηγοί της ομάδας, αφού το 2019 μόνο επιτυχημένο μπορεί να θεωρηθεί. Μάλιστα, ακόμα και ο Γκασλί μπορεί να μην απέδωσε τα αναμενόμενα όταν πήρε προαγωγή στους “ταύρους”, όμως επιστρέφοντας στην Toro Rosso επανήλθε στις καλές εμφανίσεις.

Η αποχώρηση του ονόματος Scuderia Toro Rosso γίνεται με τον καλύτερο τρόπο για την ιταλική ομάδα, αφού ήταν η σεζόν που ήρθαν τα δύο από τα τρία βάθρα στην ιστορία της. Η πρώτη φορά ήταν το 2008 στη Monza με εκείνον τον επικό αγώνα στη βροχή που κέρδισε ο Φέτελ. Σε παρόμοιες συνθήκες βρέθηκε στο βάθρο (τρίτη θέση) και ο Κβίατ στη Γερμανία, όμως ο Γκασλί στη Βραζιλία ανέβηκε στο δεύτερο ψηλότερο σκαλί σε στεγνές συνθήκες και ύστερα από εκπληκτική μάχη με τον Χάμιλτον στα τελευταία μέτρα του αγώνα.

Πώς θα τα πάνε οι Ιταλοί στην πρώτη τους χρονιά με το νέο όνομα;

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.