![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/1/29/photon31366f84303.jpg?itok=HjIGXs7G)
Το διοικητικό συμβούλιο της Daimler θα συνεδριάσει στις 12 Φεβρουαρίου, ώστε να αποφασίσει αν η ομάδα της Mercedes στη Formula 1 θα συνεχίσει και μετά το τέλος του 2020 ή θα αποσυρθεί από το άθλημα.
Η φημολογία σχετικά με την αποχώρηση των Γερμανών υπάρχει αρκετό καιρό, όμως τώρα έχει φτάσει η ώρα που θα παρθούν επίσημες αποφάσεις. Σε περίπτωση που οι Γερμανοί αποφασίσουν να αποχωρήσουν, δημιουργούνται σημαντικά ερωτήματα σχετικά με την τύχη των Χάμιλτον και Μπότας, αλλά και με το εργοστάσιο όπου κατασκευάζεται το μονοθέσιο, στο Μπράκλεϊ της Βρετανίας.
Παρά το γεγονός ότι η συμμετοχή της Mercedes έχει στεφθεί με απόλυτη επιτυχία, καθώς από το 2014 μέχρι σήμερα έχουν κατακτήσει έξι τίτλους κατασκευαστών και έξι οδηγών κάνοντας νέο ρεκόρ, υπάρχουν κάποιες ενδείξεις ότι το 2021 δε θα υπάρχουν τα μονοθέσιά τους στο grid.
Η Daimler βρίσκεται σε διαδικασία μείωσης των εξόδων της, καθώς το 2019 τα κέρδη της μειώθηκαν κατά πολύ και για αυτό το λόγο σχεδιάζει να απολύσει 10.000 υπαλλήλους σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η εταιρεία τα τελευταία 10 χρόνια που συμμετέχει στη Formula 1 έχει δαπανήσει δισεκατομμύρια ευρώ, όμως οι συνεχείς επιτυχίες της είχαν ως αποτέλεσμα να έχει και μεγάλα έσοδα, τόσο από το ίδιο το άθλημα όσο και από χορηγούς, ενώ τα κέρδη σε επίπεδο προβολής είναι πολύ υψηλά. Ωστόσο, με δεδομένες τις μαζικές απολύσεις, ίσως θεωρηθεί πολυτέλεια η συμμετοχή σε ένα τόσο ακριβό σπορ.
Άσχετα με το αν θα συνεχίσει η ομάδα ή όχι, η Mercedes θα δε θα σταματήσει να προμηθεύει με κινητήρες άλλες ομάδες της Formula 1, καθώς έχει ήδη υπογράψει συμβόλαια με τις McLaren και Williams τα οποία ξεκινούν από το 2021. Μάλιστα, με την τελευταία η διάρκεια του συμβολαίου φτάνει μέχρι και το 2025.
Ακόμα, εκτιμάται ότι θα συνεχίσει να προμηθεύει τη Racing Point, αλλά και την ομάδα που θα τη διαδεχτεί. Όμως αυτά τα δύο ίσως να συνδέονται.
Το 2018 ο Λόρενς Στρολ, Καναδός δισεκατομμυριούχος και πατέρας του οδηγού Λανς Στρολ, ηγήθηκε ενός fund το οποίο αγόρασε τη Force India και στη συνέχεια τη μετονόμασε σε Racing Point. Τον τελευταίο καιρό το όνομα του Λόρενς Στρολ ακούγεται ξανά, με τις φήμες να θέλουν την εμπλοκή του με την Aston Martin. Συγκεκριμένα, εξετάζεται η αγορά του 20% της βρετανικής μάρκας έναντι 200 εκατομμυρίων λιρών.
Παράλληλα, το όνομα του Λόρενς Στρολ συνδέεται και με τον Τότο Βολφ, ο οποίος εκτός από επικεφαλής της ομάδας της Mercedes έχει και το 30% των μετοχών. Το πιθανό σενάριο σε αυτή την περίπτωση είναι η ομάδα που ξέρουμε ως Mercedes, να μετονομαστεί σε Aston Martin.
Αν τελικά οι Γερμανοί αποφασίσουν να είναι μόνο κατασκευαστές κινητήρων, αυξάνεται η πιθανότητα ο Χάμιλτον να μεταπηδήσει στη Ferrari, μια φήμη η οποία έγινε έντονη μετά το Γκραν Πρι του Αμπού Ντάμπι, όμως με τον καιρό ατόνησε.
Να σημειώσουμε ότι η Mercedes πλέον εμπλέκεται και στη Formula E με δική της ομάδα, ενώ ο νέος διευθύνων σύμβουλος Όλα Καλένιους, δεν είναι ένθερμος υποστηρικτής της Formula 1, αλλά θα προτιμούσε την αποδέσμευση της εταιρείας που διευθύνει, από το σπορ.
Οι μέρες μέχρι τις 12 Φεβρουαρίου δεν είναι πολλές. Περιμένουμε με αγωνία να μάθουμε τι θα αποφασίσουν οι άνθρωποι της Daimler.