![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/4/17/photon28559f75919.jpg?itok=UAbt1Lp6)
Η Ferrari φαίνεται να βρίσκεται σημαντικά πιο πίσω από τη Mercedes καθώς η τελευταία έχει κάνει το 1-2 στους τρεις πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος όμως οι Ιταλοί προσπαθούν να διορθώσουν τα λάθη τους.
Σύμφωνα με διάφορες πηγές μεταξύ των οποίων και ο πρωταθλητής του 2016, Νίκο Ρόσμπεργκ, το πρόβλημα της Scuderia εντοπίζεται κυρίως στο αεροδυναμικό κομμάτι αφού το μονοθέσιο έχει πολύ μικρές αεροδυναμικές αντιστάσεις όμως δεν παράγει αρκετή κάθετη δύναμη.
Αυτό σημαίνει ότι στις μεγάλες ευθείες οι Φέτελ και Λεκλέρκ έχουν πλεονέκτημα όμως στις στροφές η ζυγαριά γέρνει υπέρ της Mercedes.
Ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Ματία Μπινότο, δήλωσε ότι εργάζονται πάνω σε μία εντελώς νέα πίσω αεροτομή που θα θυμίζει πολύ εκείνη της Mercedes, η οποία θεωρούν ότι θα συμβάλλει τα μέγιστα για να λυθεί το πρόβλημα τω στροφών. Βέβαια, η αλλαγή στην πίσω αεροτομή είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε αλλαγή και στον ιδιαίτερο σχεδιασμό της εμπρός αεροτομής προκειμένου το αυτοκίνητο να μη χάσει την ισορροπία του. Η νέα αεροτομή εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμη για το Γκραν Πρι της Ισπανίας που θα γίνει το τριήμερο 10 – 12 Μαΐου.
Εκτός από τα αεροδυναμικά προβλήματα η Ferrari έχει αντιμετωπίσει κάποια θέματα και με την αξιοπιστία όμως ο Μπινότο έχει δώσει το στίγμα λέγοντας ότι πρώτη προτεραιότητα είναι η αύξηση της απόδοσης και μετά η βελτίωση της αξιοπιστίας.
Άλλωστε, ένα γρήγορο μονοθέσιο μπορεί να γίνει, σταδιακά, αξιόπιστο όμως το αντίστροφο είναι σχεδόν αδύνατο.