Είστε εδώ

F1

Ferrari: Αντιγράφει την αεροτομή της Mercedes

του Σωτήριου Χάλλα

Η Ferrari φαίνεται να βρίσκεται σημαντικά πιο πίσω από τη Mercedes  καθώς η τελευταία έχει κάνει το 1-2 στους τρεις πρώτους αγώνες του πρωταθλήματος όμως οι Ιταλοί προσπαθούν να διορθώσουν τα λάθη τους.

Σύμφωνα με διάφορες πηγές μεταξύ των οποίων και ο πρωταθλητής του 2016, Νίκο Ρόσμπεργκ, το πρόβλημα της Scuderia εντοπίζεται κυρίως στο αεροδυναμικό κομμάτι αφού το μονοθέσιο έχει πολύ μικρές αεροδυναμικές αντιστάσεις όμως δεν παράγει αρκετή κάθετη δύναμη.

Αυτό σημαίνει ότι στις μεγάλες ευθείες οι Φέτελ και Λεκλέρκ έχουν πλεονέκτημα όμως στις στροφές η ζυγαριά γέρνει υπέρ της Mercedes.

Ο επικεφαλής της ιταλικής ομάδας, Ματία Μπινότο, δήλωσε ότι εργάζονται πάνω σε μία εντελώς νέα πίσω αεροτομή που θα θυμίζει πολύ εκείνη της Mercedes, η οποία θεωρούν ότι θα συμβάλλει τα μέγιστα για να λυθεί το πρόβλημα τω στροφών. Βέβαια, η αλλαγή στην πίσω αεροτομή είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε αλλαγή και στον ιδιαίτερο σχεδιασμό της εμπρός αεροτομής προκειμένου το αυτοκίνητο να μη χάσει την ισορροπία του. Η νέα αεροτομή εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμη για το Γκραν Πρι της Ισπανίας που θα γίνει το τριήμερο 10 – 12 Μαΐου.

Εκτός από τα αεροδυναμικά προβλήματα η Ferrari έχει αντιμετωπίσει κάποια θέματα και με την αξιοπιστία όμως ο Μπινότο έχει δώσει το στίγμα λέγοντας ότι πρώτη προτεραιότητα είναι η αύξηση της απόδοσης και μετά η βελτίωση της αξιοπιστίας.

Άλλωστε, ένα γρήγορο μονοθέσιο μπορεί να γίνει, σταδιακά, αξιόπιστο όμως το αντίστροφο είναι σχεδόν αδύνατο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.