Είστε εδώ

F1

Αλλαγή κανονισμών 2021: Θα επανέλθουν τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα;

του Σωτήριου Χάλλα

Το κυβερνητικό σώμα της Formula 1 προτείνει ανάμεσα στις διάφορες αλλαγές που θα γίνουν το 2021 να είναι και η επιστροφή των ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων, στοιχείο που απουσιάζει πολλά χρόνια από τη Formula 1.

Αν και υπάρχουν κάποιες ομάδες που θέλουν οι αλλαγές του 2021 να μην είναι μεγάλες, με προεξάρχουσα της Mercedes, ο πρόεδρος της FIA, Ζαν Τοντ, έχει πλήρως αντίθετη άποψη.

Η πρόταση για τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα έπεσε για πρώτη φορά στο τραπέζι πρόσφατα οπότε ακόμα δεν έχει συζητηθεί εκτενώς. Η λογική που κρύβεται από πίσω είναι η εξής.

Μπορεί αρχικά τα νέα μονοθέσια να είναι ικανά να ακολουθήσουν κάποιο αντίπαλο στην προσπάθεια για προσπέραση, όμως όσο θα περνάει ο καιρός και θα έρχονται αναβαθμίσεις, αυτή η ικανότητα θα μειώνεται. Έτσι, ενώ στην αρχή η απώλεια πρόσφυσης πίσω από κάποιο αντίπαλο μονοθέσιο θα περιορίζεται στο 10% σταδιακά αυτό το νούμερο θα ανεβαίνει και μπορεί να φτάσει ακόμα και το 50%.

Σε αυτό το πρόβλημα κάποιοι θεωρούν ότι τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα μπορούν να δώσουν τη λύση, αφού ο οδηγός θα μπορεί να τροποποιεί ως ένα βαθμό την αεροδυναμική του μονοθεσίου του, ανάλογα με το αν έχει καθαρό αέρα μπροστά του ή όχι.

Μένει να δούμε τι θα αποφασίσουν οι ομάδες και FIA σχετικά με την εισαγωγή τους. Κατά την άποψή μας θα είχε ενδιαφέρον αφού ο οδηγός θα αποκτούσε ακόμα περισσότερο έλεγχο πάνω στο αυτοκίνητο και με αυτόν τον τρόπο θα αναβαθμιζόταν ο ρόλος του.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.