![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/5/photon30479f81981.jpg?itok=4F1MiPMD)
Με δύο αγώνες να έχουν απομείνει μέχρι το τέλος του φετινού πρωταθλήματος η Alfa Romeo “κλείδωσε” το οδηγικό της δίδυμο για το 2020, το οποίο θα αποτελείται από τους ίδιους οδηγούς με το 2019, Κίμι Ραϊκόνεν και Αντόνιο Τζιοβινάτσι.
Σε ό,τι αφορά τον Φινλανδό ήταν γνωστό ότι θα είναι στην ομάδα και την επόμενη χρονιά αφού το συμβόλαιο που υπέγραψε φεύγοντας από τη Ferrari στο τέλος του 2018 ήταν διετές, όμως η θέση του Ιταλού ήταν επίφοβη.
Ειδικά μέχρι τη μέση του πρωταθλήματος τα αποτελέσματά του δεν ήταν πολύ καλά όμως στη συνέχεια βελτιώθηκε, κάνοντας τους ανθρώπους της Alfa Romeo να θέλουν να τον κρατήσουν για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα.
Άλλωστε, οι αρχικές μέτριες εμφανίσεις του ως ένα βαθμό δικαιολογούνταν από το γεγονός ότι η πρότερη εμπειρία του ήταν δύο συμμετοχές με τη Sauber το 2017, στην Αυστραλία και την Κίνα. Μάλιστα, στη Σανγκάη είχε εγκαταλείψει ήδη από τον τρίτο γύρο. Από εκεί και πέρα συνέχισε να έχει επαφή με το χώρο της Formula 1 αλλά μόνο ως οδηγός εξέλιξης, το 2017 για τη Haas και το 2018 για την Alfa Romeo Sauber.
Η παραμονή του Τζιοβινάτσι στην Alfa Romeo σημαίνει ότι μειώνονται ακόμα περισσότερο οι διαθέσιμες επιλογές του Χούλκενμπεργκ για να βρει μια θέση για το 2020 αφού πλέον σε θεωρητικό επίπεδο τα μονοθέσια που είναι ελεύθερα είναι τα δύο της Toro Rosso, το ένα R.B. Aston Martin και το ένα της Williams. Ωστόσο, στη βρετανική ομάδα αναμένεται να πάει ο Νικολά Λατιφί, ενώ οι “ταύροι” επιλέγουν και στις δύο ομάδες να καλύπτουν τα κενά με οδηγούς από τις ακαδημίες τους.