Είστε εδώ

F1

Alfa Romeo: Κλείδωσε το οδηγικό της δίδυμο για το 2020

του Σωτήριου Χάλλα

Με δύο αγώνες να έχουν απομείνει μέχρι το τέλος του φετινού πρωταθλήματος η Alfa Romeo “κλείδωσε” το οδηγικό της δίδυμο για το 2020, το οποίο θα αποτελείται από τους ίδιους οδηγούς με το 2019, Κίμι Ραϊκόνεν και Αντόνιο Τζιοβινάτσι.

Σε ό,τι αφορά τον Φινλανδό ήταν γνωστό ότι θα είναι στην ομάδα και την επόμενη χρονιά αφού το συμβόλαιο που υπέγραψε φεύγοντας από τη Ferrari στο τέλος του 2018 ήταν διετές, όμως η θέση του Ιταλού ήταν επίφοβη.

Ειδικά μέχρι τη μέση του πρωταθλήματος τα αποτελέσματά του δεν ήταν πολύ καλά όμως στη συνέχεια βελτιώθηκε, κάνοντας τους ανθρώπους της Alfa Romeo να θέλουν να τον κρατήσουν για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμα.

Άλλωστε, οι αρχικές μέτριες εμφανίσεις του ως ένα βαθμό δικαιολογούνταν από το γεγονός ότι η πρότερη εμπειρία του ήταν δύο συμμετοχές με τη Sauber το 2017, στην Αυστραλία και την Κίνα. Μάλιστα, στη Σανγκάη είχε εγκαταλείψει ήδη από τον τρίτο γύρο. Από εκεί και πέρα συνέχισε να έχει επαφή με το χώρο της Formula 1 αλλά μόνο ως οδηγός εξέλιξης, το 2017 για τη Haas και το 2018 για την Alfa Romeo Sauber.

Η παραμονή του Τζιοβινάτσι στην Alfa Romeo σημαίνει ότι μειώνονται ακόμα περισσότερο οι διαθέσιμες επιλογές του Χούλκενμπεργκ για να βρει μια θέση για το 2020 αφού πλέον σε θεωρητικό επίπεδο τα μονοθέσια που είναι ελεύθερα είναι τα δύο της Toro Rosso, το ένα R.B. Aston Martin και το ένα της Williams. Ωστόσο, στη βρετανική ομάδα αναμένεται να πάει ο Νικολά Λατιφί, ενώ οι “ταύροι” επιλέγουν και στις δύο ομάδες να καλύπτουν τα κενά με οδηγούς από τις ακαδημίες τους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.